Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå 39 +3 og velger nå å avlyse hele greia. Er så lei og så tykk.

Har ikke hatt en eneste kynne eller annet tegn på at dette faktisk kommer til å skje. Hodet har festet seg, men det kan skje uten sammenheng av fødsels tidspunkt.

Dette er nr to og fødte på termin sist.

Lykke til til dere andre som fortsatt tror at dette ender med en fødsel ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Termin i morgen med nummer 3. Ble strippet i går, ikke skjedd en dritt etter det. Masse kynnere, men bare 1 cm åpning. Kommer ikke noe barn her heller.

Skrevet

Hahaha.

Forige gang jeg var rundt termin var det så sinnsykt varmt, og jeg var så lei. Til slutt bestemte jeg bare at det ikke kom noen baby. Jeg hadde nok en eller annen mystisk sykdom. Klarte nesten å slå meg til ro med det, og dersom det skulle vise seg å komme en baby så fikk det bare være en bonus. Ble en bra bonus til slutt da :)

Men tror det kan være med fødsler nesten som med kjærligheten. Bare man slutter å vente og nesten har gitt opp, så kommer den.. Fødsler kommer som regel heldigvis til slutt uansett, da.

Skrevet

Den var god.

Føler det akkurat likt.

39+3 idag her og, og ingenting skjer.

Dette er mitt andre svangerskap, og fikk 17 dager før termin sist....derfor er jeg nok ekstra utålmodig.

Skal holde ut ei uke til, men tør ikke tenke på hvordan jeg blir å ha i hus (er stort sett inne for tiden....) etter det.

Vi får trøste oss med at vi er fler i samme situasjon:)

Skrevet

jepp, jeg også. termindato i går. ikke et eneste mageknip. var nok innbilt svangerskap.

Skrevet

ha ha.. Innbilt svangerskap.

Her var det mange gode innlegg.

Jeg synes det er rart at selv om jeg har avlyst hele fødselen, så er magen like stor. Skjønner ikke detta...

Skrevet

Sist gang hadde jeg overhode ingen tegn på fødsel før dagen etter termin. Da satte det i gang for fullt, men det tok allikevel 35 timer før hun var ute av magen. På termindagen sto jeg å suffet snø for harde livet i håp om å sette i gang ett eller annet, så det er mulig det hjalp. Er nå 37+6 og har hatt flere kvelder med kynnerer og mensverk, så jeg håper noe skjer før terminen denne gangen. Man må vel bare vente å se.

Skrevet

Avlyst her også. Datteren min på 4 kom 5 dager før termin og det startet med at vannet gikk. Derfor har jeg vært litt engstelig for å bevege meg for mye ut en stund, i tilfelle vannet skulle gå, men nå er jeg 1 uke over menstermin og har ul-termin i dag, og her skjer det absolutt intet! Ikke antydning til modning engang, ifølge jordmor. Så blæh! Nå henger jeg på kjøpesenter hele dagen og bruker masse penger på kafe og i butikker. Føler meg nesten ikke gravid lenger heller, bare feit.

Skrevet

Føler jeg er litt misunelig på problemstillingen deres.. MANGE LANGE uker igjen og hadde følt det som himmelrike hvis jeg var så nærme som det dere er:) Lykke til alle sammen

Skrevet

Jeg tror kanskje du har rett jeg. For jeg hørte om ei dame i Nord-Afrika- tror det var Marocco?- som ble gravid i sin ungdom men aldri fødte, så når hun var 70 var hun fortsatt høygravid, dog med et forkalket foster. Man skal aldri si aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...