snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Har desverre glemt ca 3 kg kjøttdeig i kjøleskapet.. På pakken står det... pakkedato 02. 04. 11 Utløpsdato 04. 04. 11 idag er det 07. 04... har pakket den og lagt den i fryseren, men uff syns det er litt ekkelt., tror dere den har blitt ødelagt, den har jo stått i kjøleskap lenge...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pretty please with sugar on to Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg hadde ikke brukt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ian's girl Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Hadde vært helt uaktuelt for min del å bruke ferskvare som hadde gått 3 dager over tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Minnie Mus* Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg hadde luktet på den. Lukter den greit, så hadde jeg fint spist den. I norge er vi bortskjemte og kaster hvert år tonnevis med helt fin mat... Men jeg hadde nok spist den opp, ikke fryst den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Studine mevik Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Hvis den er dårlig så lukter det. Datomerking har visse regler og er en garanti fra leverandør at produktet er fint fram til datoen som står på, men det betyr ikke at kjøttet er dårlig selv om det har passert datostemplingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 7. april 2011 Ok. takk for svar... Mannen luktet på det og det luktet ingenting... Ja det med datoen er vi jo trygge på her i norge. Jeg bruker å bruke uåpnet melk, hvis datoen har gått ut får noen dager siden... Men når det gjelder fersk kjøtt, så syns jeg det var litt skummelt... Hva kan skje i verste fall.....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blabb00 Skrevet 7. april 2011 #7 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg hadde glatt spist den! Vi er altfor fisefine på mat her i Norge. Vi kaster jo tonnevis med mat i året. Det verste som kan skje, er vell at dere blir litt dårlig i magen. Men stek den godt, så er ikke det noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zitro Skrevet 7. april 2011 #8 Del Skrevet 7. april 2011 Tro meg, du smaker det lett etter at du har stekt den o den er sur eller ikke... det har jeg forsøkt! Og den kjøttdeigen gikk rett ut til skjæra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå