Gå til innhold

Sjarmerende kvinnemenneske altså..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man skal for fanden ha et liv utenom jobben også. Jeg jobber for å leve, og jeg jobber ikke en time mer enn jeg må for å ha det akkurat passe komfortabelt i fritida mi. Jeg har selv bestemt meg for å slutte innen helse og omsorg pga mas om ekstravakter og konstant dårlig samvittighet. Vil heller jobbe i butikk, tjene like mye og slippe mas på fritida om vakter på helligdager og søndager.

Sånn ting får jo enda flere til å rømme fra helse og omsorgyrket og det hjelper heller ikke på nyrekrutteringen.

Annonse

Regner med det er hun jeg så på TV i går som sa at "da må sykepleierne bare stille opp for jobben i stedet for å kaste bort tid på cafe og SATS"....? (får ikke sett sånne klipp her på jobb nemlig) Fikk mest lyst til å bare le av hele henne, hvis det er henne dere snakker om.

Spesielt misforstått er det jo å trekke frem at SATS er bortkastet midt oppi det hele. Hvis folk skal klare å følge opp de latterlige kravene henens, så må de i det minste få lov å trene uten å bli hetset i tillegg. Trening gir folk mer overskudd til å yte mer både på jobb og på fritiden.

Og for øvrig hadde hun ikke mye annet fornuftig å komme med heller synes jeg.

Hilsen en som heller ikke er sykepleier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...