Gå til innhold

Noen som er skilt og ny sambo. Savner dere svigerfamilien dere hadde??


Mamma+2

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med BF i 10 år og derav gift i 5 år. Vi har barn sammen. Nå bor vi ganske langt fra hverandre. Og jeg tar meg selv i å savne svigerfamilien min ganske ofte. Vi snakkes på tlf i blandt og flere av dem har vert på besøk her vi bor nå ( når de har vert samme vei i andre ærend )

 

Min nye sambo og meg skal ikke ha barn sammen, og det kan være derfor jeg ikke føler samme tilknytning til den svigerfamilien mi egentlig??

 

Min eksmann har hatt ny dame siden før vi ble skilt!!! så jeg føler jeg ikke kan "invadere" min eks svigerfamilie med kontakt,. Er det flere som har det sånn??

 

Tenker kanskje alder har noe å si også? Jeg var kun 19 år når jeg ble sammen med min eksmann, så hans familie har vert med meg på de åra det kanskje skjer mest i ens liv...

 

Kjenner det er litt sårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest amandine

Nå er jeg heldigvis ikke skilt, he he, men hadde jeg blitt det hadde jeg absolutt savnet svigerfamilien min! Dvs hvis jeg ikke hadde opprettholdt kontakten.. Spesielt svigermor, og en svoger og hans kone hadde jeg savnet fryktelig. Når det er sagt har både jeg og mannen inngiftede og senere fraskilte tanter som er nære i vår familie i dag, selv om de ble skilt fra de biologiske onklene våre for flere år siden. Mitt personlige forhold til svigermor bygger på mer enn at jeg er gift med hennes sønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...