Gå til innhold

Skal ut på tur og trenger en grei medium koffert, hva er ditt tips?? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har sett på noen, men synes det er et vanskelig valg.

Det bør klart ikke være for dyr.

Samt hvilken farge bør jeg gå for?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg en tur på europris, der har de billige kofferter, utvalget kan variere fra butikk til butikk. Er du ikke fornøyd har du 30 dagers returrett mot kvittering. Og 1 års garanti, det også mot kvittering selvsagt. Noen kofferter har forresten lenger garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge du bør gå for??

Favorittfargen din, såklart! :D

Uansett farge: sett et kjennemerke på den, et silkebånd rundt håndtaket eller noe, i en knæsj farge, så blir den lettere å gjenkjenne på rullebåndet! :)

 

Hvis du bare skal pakke noen få ting, ville jeg gått for en trillekoffert i håndbaggasjestørrelse. På den måten har du kofferten med deg hele tiden, minimal sjanse for at den blir skadet eller mistet, pluss at du slipper å vente på baggasjen.

Man får ganske mye ned i en slik!

 

 

 

ÅÅååååh, nå fikk jeg litt reisefeber, selv uten denslags planer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo litt an på hvordan man definerer dyrt da.. Jeg har hatt 3 (dårlige) kofferter på 3 år som alle har vært i stoff og gått opp i liminga etter bare ett par turer. Så denne gangen kjøpte jeg en samsonite koffert i hardplast. Kosta 1700 , men den har 10 års garanti , kodelås og er ufattelig lett å trille / hanskes med, den veier veldig lite. Og de har den i sort, rosa lilla turkis og blå :) Kan hvertfall anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...