Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Førstemann sov ikke på dagen i det hele tatt, og var ordentlig "apeunge" hele dagen mens nye lille baby mer enn gjerne tar seg en lur både her og der - på dagtid vel og merke. Men når natten kommer, DA skal det koses. Han sover gjerne på natten også, men absolutt ikke alene. Har ikke lyktes i å ha ham i egen seng i det hele tatt! Er en måned nå. Jeg sover ikke overhodet når han er i sengen vår, er redd for å kvele, velte osv (eller at mannen gjør det). Er det noen som har gode tips? Smokk funker ikke.. Takk!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 He he he he høres kjent ut her fra tåkeheimen hvor viljestyrken om natten er så lav at minstemann på snart 2,5 fremdeles ligger med nesen i nakken min fra ca kl 2 om natten. Hver natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Ha ha! Vi får storebror inn om morgenen, sover i 150-seng... Blir sprø! Takk for sympati, om enn ikke løsninger :-D HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 ... Jeg trodde du snakket om en slitsom katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Det går over! Førstemann sov oppå meg i to mnd. Andremann sov oppå meg bare i noen uker, da var jeg veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 gi babyen en klut med lukten av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #7 Del Skrevet 7. april 2011 Fordi du er verdens beste Tips; lær deg og sov med tassen inntil deg, de blir raskt nok store og frigjør seg fra mamman sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #8 Del Skrevet 7. april 2011 Takk for gode svar, damer! :-) Det ga litt håp at enkelte av dere oppgir at de klarer seg uten etter et par uker eller måneder. Og du har helt rett 12:46, jeg ønsker jo egentlig bare å ha dem tett, tett inntil begge to hele tiden! Men gode gud, det hadde gjort seg med litt søvn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #9 Del Skrevet 7. april 2011 Ha ha! Jeg omtaler ham som kattungen :-) HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #10 Del Skrevet 7. april 2011 Kan det funke med en ammemadrass? http://dry.no/dry_kid_amme.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå