Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg ? nav..og graviditet..............


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er på aap, og er nå 24 uker på vei, har fått bekkeløsning, og det er snakk om å avslutte tiltaket mitt, vil jeg da bli satt på svangerskapspenger? hvordan regner man ut det ? hvor mye vil man få ?

 

er det noen som har vært i tiltak i nav , blitt gravid etc, hva skjedde da permisjonstiden var slutt? kommer man tilbake under nav eller blir man satt "på gaten" /arbeidsledig og må klare seg selv ?

 

hjelp, vet ikke helt hva jeg skal tro, ?????

havner jeg på sosialen eller???

 

(har vært i tiltak under nav pga ryggproblemer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du skal ha svangerskapspenger TROR jeg avhenger av 2 ting : Har du jobbet 6 av de 10 siste månedene? Og har jobben din mulighet til å tilrettelegge arbeidet for deg? Tror det er slik at HVIS jobben kan tilrettelegge men at det ikke hjelper / er godt nok, da får du foreldrepenger. Men om jobben IKKE kan tilrettelegge får du sykepenger. Du bør ringe Nav og spørre om et møte hvor du tar opp alle de tingene du lurer på (skriv ned punkter før du drar dit) , for jeg er slettes ikke sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt inntekt i form av arbeid, men også aap i 6 av de 10 siste mndr før fødsel kvalifiserer det til pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...