Duftlyset Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Tips til bra godteri som kan være oppi? Det skal være en liten hyggelig gave til venninnes sønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla^ Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Her har ungene fått litt spesielle kjeks, sjokoladekjeks eller annet som vi ellers aldri har i huset. Små påskesjokolader som vi gjerne kjøper i kiosker, de er så spennende syns ungene. Lite godt, men veldig gøy. Vi har alltid litt leker, klær, tegneting eller annet i egget. Jeg er vokst opp med det, og det vil jeg bringe vidre til mine barn. Godt er det somoftes mye av i påska fra før av, så mye godt i egget har vi ikke. Og alle 6 ungene som får egg sammen er fornøyde og mer enn det, selv om det er lite godt i eggene. I år er alderen fra 2 til 13år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nedjem Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg er enig, når de er så små er det ingen grunn til å ha et egg fult av godt. Litt kjeks og en liten gave er knall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftlyset Skrevet 7. april 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 7. april 2011 Så bra, takk for tips!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 bokstavkjeks rosiner klementiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellaborealis Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg ville kjøpt et egg i forholdsvis liten strl og fylt det med godteri:) Seigmenn, melkesjokolade og noe typisk påskegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå