Gå til innhold

Inspirert av det å dra på trening når man har barn....mammaer.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønte ærlig talt ikke helt den første setningen din jeg, eller hvem den var myntet på. . . "ja får (det skrives faktisk fOr) å trekke konklusjoner er kun...." Jeg har ikke nektet folk å trekke konklusjoner, men å trekke feil konklusjon og ikke helt vite hva du snakker om, blir helt feil for min del.

jeg er enig med deg ang ofre. Gjentar meg selv mye nå ser jeg...

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Det er vel heller slike som deg anonym 1126 som gir alenemødre dårlig rykte? Du drar slutninger uten å vite noe som helst og beskrivelsen av meg, hi, er helt feil. "

Det er utfra dette jeg skriver det jeg skrev. Hvordan kan jeg gi alenemødre dårlig omdømme ved å trekke konklusjoner? Du mottar jo stønader istedet for å jobbe og strengt tatt er det vel der det dårlige ryktet til alenemødre presser. Og ikke det at vi er kjent for å trekke "feile" konklusjoner?

Videre får du virkelig beklage at det ble feil bokstav der. Var ment starte setningen på en annen måte og glemte endre det. Håper du kan tilgi meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, det er da ikke noe å ha dårlig samvittighet for.

Dere som ikke klarer å være borte fra barna deres et par timer noen ganger i uka, hvordan skal det gå med barna deres? Må de pent være inne og være sammen med mammaen sin på æftan/kvelden?

Jeg har 2 gutter og den minste går fortsatt i barnehagen, Når han er hjemme fra barnehagen så vil han ut og leke med venner.Skal jeg nekte han det? Skal jeg si at fordi du har vært i barnehagen i dag så må du være hjemme og kose sammen med mammaen din....... Tror ikke det.

Tipper at de fleste som har svart i denne tråden har veldig små barn for når barna blir større er det ikke alltid at de vil gjøre det som foreldrene vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at jeg mottar stønader? Jeg vil ikke jobbe fulltid til tross for at jeg ikke mottar stønader tror jeg at jeg har skrevet her et sted... Mulig jeg har skrevet feil, men tror ikke det.

Jeg er glad jeg ikke er så aktiv på dette forumet.. Og jeg er glad for at jeg klarer å tenke selv!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17:21

Det var slike ting jeg tok med i betraktning når jeg som alenemor svarte i denne tråden. Min går også i bhg men har veldig masse venner i gaten her. Så ja: jeg trener hjemme etter leggetid. Og nei: han sitter ikke inne med meg hele tiden. Derimot er jeg alene med han og siden han ikke får være borte på lekeplassen o.l alene, må jeg være med. Kunne ikke falt meg inn dra han med på trening.

Nå jobber jeg fulltid da så syns han har nok timer barnepass i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, så veldig selvtenkende er du jo ikke. Eller er det selvtillitt du mangler?

Tross alt har du nå skrevet et helt innlegg hvor du lurer på om du bør ha dårlig samvittighet pga handlingene dine;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...