Gå til innhold

Bekymra førstegangsmor med syk baby trenger råd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For ca 4uker siden ble han veldig snørrete, og for 1 uke siden hadde han feber og var veldig slapp og trøtt. Da fikk han stikkpille og feber gikk ned, men var fortsatt slapp så tok turen til legevakta for en sjekk. Crp var fin, men han var litt rød i øret og halsen.

 

I går kveld våkna han ca 1 time etter han sovna og var helt hysterisk. Fikk ikke roa han så ga han stikkpille. Etter ca 30minutter roa han seg og sovna. Sov da litt over 1 time og var på ann igjen. kunne ikke gi ny stikkpille men fikk roa han til slutt. I hele natt har han våkna og vart hysterisk nesten hver time, noen ganger kun halv time mellom også. Tok tempen når vi sto opp nå fordi han var så varm og han har da 38,9 i feber. Er er ikke nevnverdig slapp, men veldig grinete.

 

Burde jeg ta han tyil lege igjen, eller se ann formen? Noen som vet hva det kan være som feiler han? Blir ikke værre om jeg trykker på ørene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å skrive at han er snart 7 måneder. og dagen etter han hadde feber for en uke siden kasta han opp alt han spiste. men så så det ut som han ble bra igjen i nesa og formen generelt.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til legen du.... siden de er noe mer kompetente enn gjennomsnittet her til å sjekke babyen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det til syvende og sist er legen jeg skal prate med. men greit å vite om andre mødre ville tatt han til legen alt i dag, elller om de ville sett ann formen til i morra hvis det ikke forverrer seg i løpet av dagen.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...