Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Der jeg bor nå bor jeg et steinkast unna noen damer jeg har kjendt i snart 20 år. Hun ene var jeg en gang ganske nær venn med. Så var det noen år vi ikke hadde kontakt. Jeg flyttet inn i samme nabolag som dem og nå snakker vi sammen inn i mellom. Det hender seg jeg går på besøk til hun jeg var nær venn med inn i mellom. Sender litt sms og snakkes på face. Hun andre har jeg ikke vært så veldig nær venn med tidligere. I romjula inviterte jeg hun jeg er hos inn i mellom og samboeren hennes, som også har vært en nær venn, på kaker og kaffe. Når hun andre fikk høre det hadde hun blitt snurt. Jeg har hele tiden, i 5 år nå, hatt lyst til å invitere de to som tidligere var nære venner av meg på middag, grillkveld etc. Men får meg ikke til å gjøre det pga. hun andre og hennes samboer. Grunnen er den at det alltid er så mye styr med henne. Kommer det alkohol på bordet blir det hæla i taket og samboeren hennes blir passe ekkel når han drikker. Dette er folk jeg tidligere har festet mye med så kjenner dem rimlig godt. Hva pokker gjør man i sånne situasjoner? Kunne ikke falle meg inn og be hun nære veninnen om å ikke si noe. Det er for barnslig og vi er for gammle til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Du kan ikke tilfredstille alle, sånn er det bare. Gjør som du vil og drit i hva alle andre mener og tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå