Gå til innhold

Ikke alltid lett dette med venner nei


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Der jeg bor nå bor jeg et steinkast unna noen damer jeg har kjendt i snart 20 år. Hun ene var jeg en gang ganske nær venn med. Så var det noen år vi ikke hadde kontakt. Jeg flyttet inn i samme nabolag som dem og nå snakker vi sammen inn i mellom. Det hender seg jeg går på besøk til hun jeg var nær venn med inn i mellom. Sender litt sms og snakkes på face. Hun andre har jeg ikke vært så veldig nær venn med tidligere.

I romjula inviterte jeg hun jeg er hos inn i mellom og samboeren hennes, som også har vært en nær venn, på kaker og kaffe. Når hun andre fikk høre det hadde hun blitt snurt.

 

Jeg har hele tiden, i 5 år nå, hatt lyst til å invitere de to som tidligere var nære venner av meg på middag, grillkveld etc. Men får meg ikke til å gjøre det pga. hun andre og hennes samboer. Grunnen er den at det alltid er så mye styr med henne. Kommer det alkohol på bordet blir det hæla i taket og samboeren hennes blir passe ekkel når han drikker. Dette er folk jeg tidligere har festet mye med så kjenner dem rimlig godt.

 

Hva pokker gjør man i sånne situasjoner? Kunne ikke falle meg inn og be hun nære veninnen om å ikke si noe. Det er for barnslig og vi er for gammle til det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke tilfredstille alle, sånn er det bare. Gjør som du vil og drit i hva alle andre mener og tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...