Gå til innhold

2 gullegg inn i går :) herlig å være igang privat!

Anbefalte innlegg

for en mnd siden hadde vi det siste søskenforsøket vårt på haukeland.

tok kontakt med Hausken samme dag som mensen kom,og fikk komme til samtale uken etter.da var det bare å gå igang igjen så snart mensen kom,og denne gangen hadde vi for første gang kort regime.

ren lykke å slippe den nesesprayen!

mandag fikk vi ut 6 egg,det minste vi har fått noen gang,og siden min eggkvalitet er litt dårlig var vi kjempespente.

men 5 av 6 er beffruktet og fikk inn 2 i går :)

vi har heller aldri fått på frys,men det denne gangen er det to som er frysekandidater,de ringer fra hausken i dag for å se om de utvikler seg godt nok til å gå i fryseren!

uansett er jeg så utrolig fornøyd med Hausken,de er heeeerlige!

Fortsetter under...

Jeg har og veldig dårlig eggkvalitet...har hatt 3 uttak ved fert. porsgrunn alle ble avbrudd så rakk aldri innsett pga eggkvalitet og umodne egg:( Men nå er det riksen som står for tur så fort tr kommer :)

Har du opplevd innsett før? Masse lykke til får håpe alt går bra :)

hei!

ja vi har aldri fått avbrutt forsøkene.

er på det 7 forsøket nå. pleier å få ut mellom 8-11 egg,men det er alltid bare ett eller to igjen til innsett,så blir ingen på frys.

de eggene som ikke har vært noe å sette inn har enten utviklet seg for sakte,hatt for mye fragmenter eller rett og slett ikke lukket seg etter befrukningen,altså er det flere sædceller som kommer inn,og det er jo ikke bra!

masse lykke til på riksen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...