Gå til innhold

Fisken som den norske isbilen selger - bra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har isbilen begynt å selge fisk???

Eller mener du fiskebilen?

Jeg kjøpte fisk fra fiskebilen en gang. Han skrøt såååå fælt av den ferske fisken bla bla bla!

Gledet meg til å spise den, men fy faen, det smakte skikkelig TRAN!

Aldri i verden om jeg kommer til å kjøpe fra fiskebilen igjen.

Litt senere kom det en annen fiskebil på døra, og jeg fortalte hva som skjedde forrige gang. Da sa han at man ikke skal kjøpe fisk fra folk som ikke har logoer på klærne sine etc. Han ringte sjefen sin, og jeg fikk en pakke med fisk fra denne andre fiskebilen.

Kan ikke skryte så veldig av den fisken heller, selv om den ikke smakte tran.

Skal jeg ha fersk fisk, kjøper jeg det heller i butikken...

09:57 -du bor ved kysten du da, regner jeg med? Siden du får FERSK fisk i butikken.. I innlandet får vi aldri fersk fisk, samme hva.. :( Det er det verste med å ikke bo langs kysten!

Meen: Vi har kjøpt masse fisk av den norske isbilen, og har ingen dårlige erfaringer!! Ikke fersk den heller da, men bedre enn mye annen fisk jeg har kjøpt! Fiskekakene er rett og slett suverene, mannen min elsker panert alaskatorsk (er ikke veldig glad i panert fisk selv da, men den er ok) Selv foretrekker jeg de vanlige torskefilètene! :)

Annonse

Det var et innslag om fiskebilene fra Ålesund på NRK for en tid tilbake. Viste seg at mange av dem ikke hadde sakene sine i orden, og at kvaliteten ofte var dårlig. Selv synes jeg det er noe stort mas at de ringer på døra hos oss. Trenger jeg fisk, er det nok av fisk i butikkene. Den som fiskebilen kommer med, er ikke noe ferskere, snarere tvertimot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...