Gå til innhold

er det mulig å gå i 6-7 mnd med et dødt foster i seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte på her i norge egentlig...

Er snakk om en graviditet som har vart i en til to mnd bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel skje her også.

Om man ikke visste at man var gravid og hadde veldig sjeldne menstruasjoner (viss man for eksempel ble gravid mens man går på cerazette eller noe) tror jeg det er fult mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og har det kun vart i 1-2 mnd er det i realiteten bare et embryo enda og mange har ikke merket noe på den tiden i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist man går på kontrollene hos lege og jm så finner de jo ut av om det er dødt eller ikke.. de lytter jo etter hjertelyden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,det kan vel skje.når det skjer i andre land i verden så er det vel mulig her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går ann.

 

Vet faktisk om ei som dette skjedde med, fosteret kapslet seg inn også ble hun gravid på nytt ved siden av det innkapslede fosteret. Det ble ganske dramatisk egentlig, hun gikk jo gravid i godt over et år, med et dødt og et levende foster i magen.

 

Legene på sykehuset hadde aldri opplevd det før så det er nok ikke så ofte sånt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk med et dødt foster i magen i 7 uker. Merket ikke noe annet enn vanlige graviditetssymtomer før jeg fikk en ørliten blødning og valgte å sjekke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om ei som skulle ha tvillinger. Den ene tvillingen døde i magen i uke 17, den andre ble født i uke 38 frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille☠Kadalma

Nesten det samme som meg(14.13), bare at jeg skulle ha trillinger. Og gikk bare til uke 29.

 

Ja, det går an. Men jeg visste jo om det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det går an. Men man KAN bli syk. Jeg hadde et foster i magen som var ca 12 uker gammelt. Vi vet ikke hvor lenge det hadde vært dødt, men sannsynligvis bare 3-4 mnd.

Oppdaget det da jeg fikk betennelse i livmora. Fostersekken hadde blitt til en absess (verke-klump) og jeg ble veldig syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...