Gjest Skrevet 7. april 2011 #51 Skrevet 7. april 2011 -mtp- du får erkeengelkort CLEAR YOUR SPACE Rydd ditt rom Erkeengelen Jophiel: ”Bli kvitt ditt overflødige rot, rens energiene rundt deg og bruk Feng Shui”. Tilleggsbudskap: ”Dine fysiske omgivelser, hjemme så vel som på din arbeidsplass, påvirker deg på mange nivåer. Rot kan tappe deg for energi, kreativitet og framgang. Jeg vil hjelpe deg med å finne tid og motivasjon til å uønsket innblanding fra dine fysiske omgivelser. Sammen gir vi slipp på alt som ikke tjener deg. Vi sørger for at ting du ikke bruker blir gitt til noen, sendt til gjenbruk eller kassert. Vi åpner vinduene slik at det kommer frisk luft inn i stuene. Jeg vil følge lavere energier ut. Som følge av disse bestrebelsene vil du oppleve store forbedringer på alle felter i ditt liv.” Å arbeide med erkeengelen Jophiel: Jophiels aura er dyp rosa, som tegn på hennes vakre, kjærlige og omsorgsfulle vesen. Krystaller med en mørk rosa farge som for eksempel rosa rubellitt, er forbundet med Jophiels energi. Be om Jophiels hjelp hver gang du gjør storrengjøring eller renoverer ditt hjem. Det er som å ha din egen åndelige interiørarkitekt og feng shui konsulent! GIFTS FROM GOD Gaver fra Gud Erkeengelen Sandalphon:” Vi engler bringer deg gaver fra din Skaper. Bred armene ut for å ta imot dem.” Tilleggsbudskap: ”Himmelen er vidt favnende og i konstant utvidelse. En av måtene himmelen utvider seg på er til stadighet å gi og å sende kjærlighet. Denne kjærligheten sendes til deg i mange skikkelser, og din neste oppgave består i å være villig til å ta imot. Akkurat nå avventer svarene på dine bønner, kun din villighet til å ta i mot. Bred armene ut for å ta i mot disse gavene! Det er din skapers vilje at du er lykkelig, sunn, trygg og at alle dine behov skal bli dekket. Legg all din frykt for å ta i mot i mine hender.” Å arbeide med erkeengelen Sandalphon: En av Sandalphons viktigste roller består i å bringe videre og å besvare våre bønner. Sandalphon sier at hver eneste bønn blir hørt og oppfylt (selv om oppfyllelsen kan skje på en annen måte enn vi venter). Alle bønner er av samme viktighet i Himmelen og det er masser av engler til å hjelpe alle på jorden. Kall på Sandalphon når du trenger hjelp til å bli i stand til å ta i mot.
Gjest Skrevet 7. april 2011 #52 Skrevet 7. april 2011 FrøkenLykkelig*VenterNr2* curiosity var til solskygge, men ta til deg budskapet du også om det treffer trekker kort til deg også for det FAMILY CULTURE - FAMILIE Lær mer om din familiefortelling og historie Din families historie har formet deg på mange måter. Dette kortet ber deg finne ut mer om din families historie tilbake i tid. Finn ut hvilket land dine foreldres forfedre kom fra. Hvilken reise gjorde de før de kom hit. Hvilket språk snakket de? Hvilke arbeid har dine forfedre hatt? Svarene på disse spørsmålene vil hjelpe deg til å forstå deg selv bedre. Det kan også hende at du vil føle en arv mens du finner ut av dette. Ved å lære mer om din familie vil hjelpe deg til å føle deg nærmere dem også. Dette kortet sier også at du er kanskje opptatt av dette akkurat nå. Det ber deg gå gjennom din oppvekst som kan være relatert til nå tid. For eksempel, har det vært en hendelse som gjorde deg redd eller skadet? Dette kortet forteller at du trenger å rydde opp i tidligere hendelser. Dette kan du gjøre ved å snakke med en rådgiver, en venn du stoler på, eller du kan skrive det ned, og du kan spørre englene om healing. Kanskje det er så lenge siden at du ikke husker det, da kan du spørre ditt indre, spesielt når du er i ferd med å sovne; spør da om hjelp til å huske hva det måtte være du trenger å vite. Den viktigste tiden i livet ditt er nå, så bruk ikke mye tid på familie fortiden. Men uansett, å finne litt ut av dette vil hjelpe deg til å forstå deg selv akkurat nå, og da på en bedre måte. Så ta deg tid til å spørre familien om din fortid, men bruk mest av din energi her og nå.
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. april 2011 #54 Skrevet 7. april 2011 Dette var bare enda skumlere! skikkelig treff!
nytt bøllefrø i okt Skrevet 7. april 2011 #55 Skrevet 7. april 2011 hei håper jeg er heldig:) erkeengel 070486
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. april 2011 #56 Skrevet 7. april 2011 Hei frøken:o) Du kan godt legge et kort på meg... erkeengelkort hørtes spennende ut! Født 041082 Ha en deilig kveld, Whitelily! Klem
Gjest Skrevet 7. april 2011 #58 Skrevet 7. april 2011 Anne_Marie SENSITIVITY Sensitivitet Erkeengelen Haniel: ” Du er ekstra sensitiv overfor energier og følelser akkurat nå. Respekter deg selv og dine følelser.” Tilleggsbudskap: ” Sensitivitet er en vakker og kraftfull gave. Det er ikke noe som heter å være ”for sensitiv”. Din sensitivitet hjelper deg å vite sannheten om situasjoner og mennesker. Det er viktig for deg å stole på og å handle ut fra disse innskytelsene, intuisjoner og inntrykk. Bruk tid alene i naturen for ytterligere å utvikle din sensitivitet. Unngå tøffe situasjoner og kjemiske stoffer. Både hjemme og på arbeid kan du be meg om å hjelpe deg å velge sunne matvarer, drikkevarer, aktiviteter og selskap. Du skal vite at du trygt kan ha sterke følelser da disse er en del av din sensitivitet. Visualiser deg og meg innhyllet i vakkert, blåhvitt lys. Dette lyset opphever alle lavere energier og omdanner dem til kjærlighet. Lyset hjelper deg også å skille mellom dine egne følelser og andres.” Å arbeide med Erkeengelen Haniel: Haniel hjelper oss å respektere vårt naturlige kretsløp, stemninger og rytmer. Hun støtter oss i å være åpne for alle aspekter av oss selv, både våre sterke og våre svake sider og våre skyggesider. Påkall henne hvis du føler deg utrygg eller har det vondt med deg selv. Haniel hjelper deg å påskjønne deg selv, og å se hvor vakker du er akkurat nå.
Gjest Skrevet 7. april 2011 #59 Skrevet 7. april 2011 TusseMor ♂07+♂09 ER SISTE PÅ DENNE ORAKEL KORT TRÅDEN TUSEN TAKK FOR ALLE TILBAKEMELDINGER, JEG LESER ALLE SAMMEN, MEN SVARER IKEK FORDI TRÅDEN ER SÅ ROTETE OG DET BLIR BARE ENDA MERE ROT AV DET HIHI ♥♥♥ ha en fin kveld du også tussemor ♥ CLAIRSENTIENCE Klarføling Erkeengelen Raquel: Legg merke til dine tilbakevendende fysiske og emosjonelle fornemmelser da de er uttrykk for Guddommelig veiledning.” Tilleggsbudskap: Vær så snill å respektere dine følelser. Vær ikke redd for dype eller intense følelser. Jeg kan hjelpe deg med å se forskjell på dine egne og andres følelser. Jeg vil også hjelpe deg med å rense eventuelle energier du måtte motta. Jeg styrer deg mot personer, situasjoner og steder med klar og kjærlig energi. Dine gjentatte følelser og fysiske fornemmelser rommer viktig informasjon, så det er viktig å legge merke til og å følge disse fornemmelsene. De er svar på dine bønner. Be meg om hjelp til å oversette forvirrende budskap slik at du er fullt ut klar over hva du skal gjøre. Å arbeide med erkeengelen Raquel: Som en flyveleder i sitt kontrolltårn overvåker Raquel erkeengler og engler, og opprettholder harmoni, orden og samarbeide mellom dem alle. På samme måte hjelper han deg med å sortere alle dine følelser slik at du blir i stand til å legge merke til dem, forstå dem og å følge dem.
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. april 2011 #61 Skrevet 7. april 2011 Tusen takk, snille deg <3 Vi har vel hatt noen "samtaler" om akkurat dette temaet, så jeg trenger vel ikke si så mye... ;o) Go'klem <3
Gjest Skrevet 7. april 2011 #62 Skrevet 7. april 2011 vil du ta en titt på lille meg? velger det korte du føler blir riktigst <3 030482 Thank you snuppii : )
Gjest Skrevet 7. april 2011 #63 Skrevet 7. april 2011 Kanskje nr 3 snart? måtte jo ta med dere to som kom nå også da selv om jeg er på vei i seng blir erkeengel på dere ) HELLO FROM HEAVEN Hilsen fra Himmelen Erkeengelen Azrael: ”Dine kjære i himmelen har det fint. Hold opp med å bekymre deg, og merk deres kjærlige velsignelser.” Tilleggsbudskap: ”Dine kjære er ikke langt borte, faktisk er de ganske nær. I stille stunder kan du merke deres nærvær. Dette er virkelige besøk, og jeg ber deg ha tillit til din intuisjon. Kanskje opplever du i drømme å få besøk av dine avdøde kjære. Du skal vite at dine kjære er lykkelige, frie for all smerte, og de ønsker det samme for deg. Dine kjære øsnker å arbeide sammen med dine skytsengler for å hjelpe deg å føle fred, så vær oppmerksom på alle tegn fra himmelen.” Å arbeide med erkeengelen Azrael: Azrael er kjent som ”Dødens engel”, da hans primære oppgave består i å hjelpe mennesker på veien til himmelen etter deres fysiske død. Dette er på ingen måte en makaber rolle. Azrael omgir den nylig frigjorte sjelen med kjærlig lys for å gjøre opplevelsen positiv og trøstende. Azrael hjelper avdøde kjære med å kontakte deres levende familiemedlemmer og venner. Du kan be Azrael om å bringe deg et budskap eller et drømmebesøk fra dine kjære i himmelen.
Gjest Skrevet 7. april 2011 #64 Skrevet 7. april 2011 starquality da er du siste i kveld så på deg på den tråden jeg la ut i går også forresten ha en finfin kveld!! SPIRITUAL UNDERSTANDING Åndelig forståelse Erkeengelen Raziel: ”Jeg bringer deg esoterisk informasjon og symboler, og hjelper deg med å forstå åndelige sannheter.” Tilleggsbudskap: ”Din åndelige forståelse er ved å stige til et høyere nivå, mens du åpner deg for nye måter å se livet på. Hold ditt sinn åpent og gi slipp på begrensende tanker og illusjoner. Legg merke til tegn – informasjon som kommer til deg tre eller flere ganger. Legg merke til geometriske former og symboler for ditt fysiske eller indre syn. Du skal vite at din økede bevissthet kan føre til endringer i dine relasjoner og karrieremål. Jeg vil veilede deg gjennom disse forandringer slik at ditt liv gjenspeiler dine indre opplevelser.” Å arbeide med Erkeengelen Raziel: Som erkeengelrikets trollmann og alkymist hjelper Raziel oss med å forstå ideer som går utover normal logikk. Han utvider og utfordrer vår dagligdagse tenkning på måter som til slutt har healende effekt. Hvis du hungrer etter dyp åndelig forståelse, kan du be Raziel om å vise seg i dine drømmer. Han tar deg med på sjelelige reiser til skoleklasser hvor han vil hjelpe deg å oppdage sannheter og hemmeligheter. Når du våkner er det ikke sikkert at du helt husker eller forstår Raziels lære, men likevel vil denne viten ligge permanent i din underbevissthet. Herfra veileder den deg gjennom hver eneste dag.
☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 8. april 2011 #65 Skrevet 8. april 2011 Tusen hjertlig takk må virkelig få kjøpt meg noen nye kort selv, dine er nydelige Er tungt her nå, så jeg spår ikke for tida, men jeg har tro på bedring snart *klem*
Gjest Skrevet 8. april 2011 #66 Skrevet 8. april 2011 er tungt her også vennen, så kanskje det er noe med planetene og fisk/kreps kombinasjonen om dagen.. får håpe det letner snart både hos dere og oss :/ stoooor varm klem
BonitaBrasil Skrevet 8. april 2011 #67 Skrevet 8. april 2011 Kvifor har du ikkje svart meg?eg gjordt noe feil? Evt beklager eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå