Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babygullet1

ble enhjørning på deg snuppa :))

talk about your feelings

TALK ABOUT FEELING / SNAKK OM FØLELSER

Dette kortet forteller at du holder noen følelser inni deg som trenger å få komme ut.

Hvis snakker eller skriver ned dine følelser så kan det være lettere å forstå dem.

Noen ganger vet du ikke hva du føler før du har fortalt det høyt

Det er ikke helsemessig bra å holde inne sterke følelser, som sorg og sinne. Finn en person som du stoler på, som vil høre på deg, familie eller andre. La personen vite at du trenger en å snakke og fortell dem hva du har behov for, eks:

- at du vil de bare skal lytte, du ønsker ikke råd

- trenger trøst og støtte

la dem vite hva du trenger

Hvis du ikke har noen å snakke med, eller du føler det blir for privat og du ønsker ikke å dele det med noen, så kan du skrive det ned.

Du kan også snakke med englene eller med enhjørningen. De vil høre på med kjærlighet og hjelpe deg å finne de riktige svarene.

Når du deler vil alle føle glede

Hvis du har lyst på nye venner, start med å dele. Du kan gjøre dette på mange måter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅ tusen hjertlig takk igjen :D

Jeg blir bare mer og mer glad i disse kortene dine.

Ta en titt i tråden jeg skrev til deg. Det er egentlig ikke om spådommer,så du kan bare se selv om du ikke spår så mye om dagen :)

Skrevet

Tuuuuusen takk for at du tok deg tiden WhiteLilymedtreknopper!! :)

Skal følge rådene :)

Klem babygullet1

:)

Skrevet

otro tesoro

erkeenglene ville snakke til deg i dag :))

passion

PASSION

Lidenskap

Erkeengelen Haniel: ” Stol på og følg dine fornyede lidenskaper i ditt kjærlighetsliv og i din karriere.”

Tilleggsbudskap: ” Man risikerer å kjøre seg fast og bli deprimert derom man er for forsiktig. Du har bedt om mer lykke og spesifikke retningslinjer. Jeg har tent lidenskapens ild i ditt hjerte for å opplyse og å veilede deg. Du kan rolig ta sjanser og følge ditt hjertes lengsel. Be meg om å være din partner på din lidenskaps vei, så jeg kan veilede deg og gi deg næring. Vær oppmerksom når du føler en sterk viten sammen med en brennende lidenskap; det er nemlig på den måten jeg gir deg informasjon om ditt neste skritt.”

Å arbeide med Erkeengelen Haniel: Haniels navn betyr ”Guds ære”. Haniel kan hjelpe deg med å ære Gud ved å leve etter dine høyeste idealer. Hun vil fremelske dine skjulte talenter og hjelpe deg med å finpusse dine ferdigheter. Når du deretter anvender dine mektige metoder på dine sanne lidenskaper, vil du oppleve Guddommelig magi!”

Skrevet

Mor_2012?

erkeengelene kommer din vei :)

overcoming difficulties

OVERCOMING DIFFICULTIES

Overvindelse av vanskeligheter

Erkeengelen Jeremiel: ” Det verste ligger nå bak deg, og du er i ferd med å legge tidligere utfordringer bak deg.”

Tilleggsbudskap:” De utfordringene du har vært utsatt for har gjort deg sterkere og lært deg nye ting. I stedet for å bli bitter har du medfølende åpnet ditt hjerte for andre i en lignende situasjon. Du har sluttet å bebreide andre. Du synes heller ikke synd på deg selv. Det er derfor du nå har overvunnet dine utfordringer. Ditt positive syn på tingene tiltrekker en kjærlig løsning og nye situasjoner på et høyere åndelig forståelsesnivå. Hold deg positiv!”

Å arbeide med Erkeengelen Jeremiel: Jeremiels navn betyr ”Guds barmejertighet”. Når du påkaller han, viser han barmhjertighet overfor deg og alle andre involverte. Jeremiel styrer deg og andre til å handle på kjærlige måter. Dessuten hjelper han deg til å anlegge et barmhjertig perspektiv som setter deg i stand til konstant å behandle deg selv med respekt og kjærlig omsorg.

Skrevet

seff skal du få erkeengelkort vakre ☥ Liv ☥, håper ting er bedre hos deg enn hos meg :)))) klem

leadership

LEADERSHIP

Lederskap

Erkeengelen Gabriel: ” Tiden er inne for at du vedkjenner deg dine lederevner og din posisjon som leder, slik at du kjærlig kan veilede andre.”

Tilleggsbudskap: ”Vedgå deg din kraft på kjærlig vis, og bruk den til gavn for det overordnede gode. Jeg veileder deg i dine handlinger, slik at de inspirerer og motiverer andre. Jeg vil også erstatte din eventuelle tvil på egne evner og kvalifikasjoner med å øke trangen til å tjene, hjelpe og undervise. Når du i høyere grad fokuserer på ”Hvordan jeg kan tjene”, spekulerer du ikke så mye på hva andre måtte mene om deg. Fokuser på dine styrker, de mange ting du har lært, og hvor godt det føles å være et levende eksempel på å følge sin Guddommelige veiledning”.

Å arbeide med Erkeengelen Gabriel: Gabriels navn betyr: ”Gud er min styrke”, dette uttrykket gjelder også for deg. Uavhengig av din bakgrunn, strømmer Guds kraft gjennom deg til alle tider. Gabriel kan hjelpe deg med fryktløst å gjøre bruk av denne kraften. Hun vil forsikre deg om at det er ufarlig for deg å være kraftfull, og hun beskytter deg i alle henseender. Gabriels aura er kobber slik som hennes trompet. Når du bærer krystallen citrin eller edelmetallet kobber, kommer du lett i kontakt med hennes energi.

chakra clearing

CHAKRA CLEANING

Chakra rensing

Erkeengelen Metatron: ”Påkall meg for å få åpnet og renset dine chakraer ved hjelp av hellige geometriske former.”

Tilleggsbudskap: Metatron anvender hellige geometriske former til å rense og å harmonisere chakraene; vår kropps energisentre. Be mentalt Metatron om å åpne dine chakraer, og han vil varsomt sende sin ”Metatron-terning” (Den figuren som er vist på kortet) gjennom kronechakraet, øverst på hodet. Terningen roterer nedover og fjerner psykiske avfaldsstoffer fra din kropp og dine chakraer. Når dine chakraer er renset, vil du ha mer energi og sterkere intuisjon.

Å arbeide med Erkeengelen Metatron: Meatrons aura er vakker fiolett med havskumsgrønne striper. Krystallen som er knyttet til Metatrons energi er: vann-melon turmalin.

Skrevet

Mamma harepus

spår ikke i denne tråden, men du får enhjørningskort :)

hello and good-bye

HELLO AND GOOD-BYE - HEI OG HADE BRA

Du vil snart se at denne forandringen gjør ting bedre

Ditt liv er i forandring, og dø føler du kanskje ikke har allverden av kontroll. Så blir du plutselig trygg og tatt vare på i denne forandringen. I løpet av livet vil du oppleve mange endringer. Når du sier farvel til noe gammelt og velkommen til noe nytt , så lærer du at endringer er en del av en livssyklus og noe som skjer i alle menneskers liv.

Du føler kanskje tristhet når du tar farvel med noe, og du føler kanskje en redsel for hva fremtiden vil bringe deg. Dette kortet forteller deg at nye venner vil komme inn i livet ditt. Du er ikke alene, du vil alltid ha gamle venner og familien som er glad i deg rundt deg. Så vær så snill fortell dem om endringen som skjer. Endringer hjelper deg til å bli kvitt ting som har "gått ut på dato". Når du sier farvel og legger det bak deg, tar du vare på erfaringen og tar det med i ditt hjerte. Disse skattene vil du alltid ta med deg videre i livet. Ta i mot det nye som kommer til deg; mennesker, steder og muligheter. Det er ikke noe å frykte for deg i fremtiden, det er lykke, noe stort og masse moro.

listen to your true feelings

LISTEN TO YOUR TRUE FEELINGS - LYTT PÅ DINE SANNE/INDRE FØLELSER

Ikke la andre snakke deg inn i noe du vet er feil

Dette kortet forteller deg at noen kanskje vil spørre deg om å gjøre noe som du kanskje ikke føler er riktig. Du føler deg kanskje presset til å gå inn i det for å tekkes den andre personen. Du bekymrer deg for om hvis du sier nei, så vil ikke denne personen like deg mer. Men dette kortet minner deg på hvor viktig det er at du lytter til dine sanne følelser, før du foretar deg noe. Du må selv velge, hva som er riktig eller feil.

Hvis du føler deg forvirret, så snakk med noen du har tillitt til, for eksempel far eller mor, lærer eller din beste venn. Du kan også snakke med englene. Til slutt må du dog beslutte, hva som er riktig for deg. Dette valget må komme fra din indre stemme, ikke av press utenfra.

Velg den vei, som gjør deg mest lykkelig i det lange løp. Noen valg kan føles godt i øyeblikket, og så føler man i ettertid sviktet. Det beste valget får deg til å føle lykke i lang, lang tid.

For å høre dine sanne følelser har du brukt for en stille stund. Lukk døren til ditt værelse og steng for alt støy. Lukk øynene og trekk pusten dypt. Still så et spørsmålet til et stille sinn og lytt til din kropp, ditt hjerte og sinn. Skriv ned det som kommer til deg, hva du tenker, ser, hører og føler innenfra. Foreta den handling, som du i ditt hjerte vet er den rette.

Skrevet

Mamma harepus

spår ikke i denne tråden, men du får enhjørningskort :)

hello and good-bye

HELLO AND GOOD-BYE - HEI OG HADE BRA

Du vil snart se at denne forandringen gjør ting bedre

Ditt liv er i forandring, og dø føler du kanskje ikke har allverden av kontroll. Så blir du plutselig trygg og tatt vare på i denne forandringen. I løpet av livet vil du oppleve mange endringer. Når du sier farvel til noe gammelt og velkommen til noe nytt , så lærer du at endringer er en del av en livssyklus og noe som skjer i alle menneskers liv.

Du føler kanskje tristhet når du tar farvel med noe, og du føler kanskje en redsel for hva fremtiden vil bringe deg. Dette kortet forteller deg at nye venner vil komme inn i livet ditt. Du er ikke alene, du vil alltid ha gamle venner og familien som er glad i deg rundt deg. Så vær så snill fortell dem om endringen som skjer. Endringer hjelper deg til å bli kvitt ting som har "gått ut på dato". Når du sier farvel og legger det bak deg, tar du vare på erfaringen og tar det med i ditt hjerte. Disse skattene vil du alltid ta med deg videre i livet. Ta i mot det nye som kommer til deg; mennesker, steder og muligheter. Det er ikke noe å frykte for deg i fremtiden, det er lykke, noe stort og masse moro.

listen to your true feelings

LISTEN TO YOUR TRUE FEELINGS - LYTT PÅ DINE SANNE/INDRE FØLELSER

Ikke la andre snakke deg inn i noe du vet er feil

Dette kortet forteller deg at noen kanskje vil spørre deg om å gjøre noe som du kanskje ikke føler er riktig. Du føler deg kanskje presset til å gå inn i det for å tekkes den andre personen. Du bekymrer deg for om hvis du sier nei, så vil ikke denne personen like deg mer. Men dette kortet minner deg på hvor viktig det er at du lytter til dine sanne følelser, før du foretar deg noe. Du må selv velge, hva som er riktig eller feil.

Hvis du føler deg forvirret, så snakk med noen du har tillitt til, for eksempel far eller mor, lærer eller din beste venn. Du kan også snakke med englene. Til slutt må du dog beslutte, hva som er riktig for deg. Dette valget må komme fra din indre stemme, ikke av press utenfra.

Velg den vei, som gjør deg mest lykkelig i det lange løp. Noen valg kan føles godt i øyeblikket, og så føler man i ettertid sviktet. Det beste valget får deg til å føle lykke i lang, lang tid.

For å høre dine sanne følelser har du brukt for en stille stund. Lukk døren til ditt værelse og steng for alt støy. Lukk øynene og trekk pusten dypt. Still så et spørsmålet til et stille sinn og lytt til din kropp, ditt hjerte og sinn. Skriv ned det som kommer til deg, hva du tenker, ser, hører og føler innenfra. Foreta den handling, som du i ditt hjerte vet er den rette.

Skrevet

eliz90

ble enhjørning på deg :))

let go of stress

LET GO OF STRESS - STRESS NED

Ikke ta inn andre mennskers stress, pust det ut..

Du har følt deg anspent i det siste fordi folk rundt deg har vært såre og snevre. Dette har fått deg til å tenke at det er deg som stresser dem, mens det i virkeligheten er dem. Dette stresset har en dårlig effekt på deg, sånn at du føler deg sint eller trist. Du har kanskje hatt problemer med å sove. Nå er tiden inne til å gjøre noe med dette.

Stress kan gjøre ting verre, så det er viktig å få det unna. Pust dypt inn store mengder luft og tenk på alle de tingene som gjør deg stresset. Så blåser du tingene ut, og englene og enhjørningene vil ta de med seg til universet hvor alt løser seg. Strekk dine armer og ben så du virkelig føler at stresset går ut av dem også.

Så tenker du på noe som gjør deg glad. Du kan også snakke med en venn, kjæledyr eller dine engler og enhjørninger. Du behøver ikke føle stress, sinne eller tristhet. Du har den styrke til å velge dine tanker og følelser. Enhjørningene håper du vil velge å føle deg gladere.

Skrevet

Hei! Jeg hiver meg på her i dag også :) Kanskje ta erkeengel kort nå da:P Jeg er født 23.01.1990 Takk skal du ha :)

Skrevet

Tusen takk for at du trakk!! :)

Skrevet

Leo<3

erkeengelene kommer din vei :)

spiritual understanding

SPIRITUAL UNDERSTANDING

Åndelig forståelse

Erkeengelen Raziel: ”Jeg bringer deg esoterisk informasjon og symboler, og hjelper deg med å forstå åndelige sannheter.”

Tilleggsbudskap: ”Din åndelige forståelse er ved å stige til et høyere nivå, mens du åpner deg for nye måter å se livet på. Hold ditt sinn åpent og gi slipp på begrensende tanker og illusjoner. Legg merke til tegn – informasjon som kommer til deg tre eller flere ganger. Legg merke til geometriske former og symboler for ditt fysiske eller indre syn. Du skal vite at din økede bevissthet kan føre til endringer i dine relasjoner og karrieremål. Jeg vil veilede deg gjennom disse forandringer slik at ditt liv gjenspeiler dine indre opplevelser.”

Å arbeide med Erkeengelen Raziel: Som erkeengelrikets trollmann og alkymist hjelper Raziel oss med å forstå ideer som går utover normal logikk. Han utvider og utfordrer vår dagligdagse tenkning på måter som til slutt har healende effekt. Hvis du hungrer etter dyp åndelig forståelse, kan du be Raziel om å vise seg i dine drømmer. Han tar deg med på sjelelige reiser til skoleklasser hvor han vil hjelpe deg å oppdage sannheter og hemmeligheter. Når du våkner er det ikke sikkert at du helt husker eller forstår Raziels lære, men likevel vil denne viten ligge permanent i din underbevissthet. Herfra veileder den deg gjennom hver eneste dag.

Skrevet

Solfrid 32

Skrevet

sorry gløymte fødselsdato :) 160579 (snart 32 år) ;)

Skrevet

prøv gjerne meg :) 170486

Skrevet

Synes dette er helt utrolig! Dette stemmer til punkt og prikke ;-)

tusen takk for svar WhiteLilymedtreknopper :-)

Ha en fortsatt fin dag ;-)

Skrevet

Ååå så fint ett kort da! Og alle de 4 englene da, så vakkert :-)) Tar rådet til meg, og tror det er på tide jeg separer ting litt :-)

Du sniker da aldri skjønne liljen min :-) Står for det jeg alltid har sagt, og det jeg sa sist om at han er visuell og trenger å komme hit og oppleve det og se ting, og ikke bre bli fortalt at vi må gjøre det sånn. Og dette med at det nå er over tror jeg ingenting på, er bare du som snakker i frustrasjon det... sånn 'i helvete nå gidder jeg ikke noe mer av denne faensmakten og at han ikke kan blablabla'. Ogd et er helt fint, du vil klare deg helt utmerket jenta mi, ingen problem :-) Men jeg tror nok ikke dere er ferdig altså, for så enkelt blir det ikke når dere sitter i hver deres verdensdel ;-) Gi det litt tid, og ta det med to og pust :-) La han også puste og reflektere litt, og absorbere alt :-)

Jeg må bare si noe jeg aldri har sagt til deg før. Den aller første gangen du spurte på forumet, om noen så at han kom så ville ikke jeg svare... heller ikke den andre, tredje eller fjerde gangen. For jeg så ikke at han kom den gangen,så at han ikke fikk tillatelsen, jeg så deg alene, og ikke flere barn og at du hadde det vondt osv. Men når jeg blandet meg inn i din verden, så hadde parametrene forandret seg slik at nå så jeg noe godt for deg. Så at det ikke kom til å bli enkelt, og det har jeg også sagt før - så inntil du ser verden som den er igjen, og får dine følelser og tanker på greip igjen så senk skuldrene, pust dypt og lev som om verden og kjærligheten omfavner deg :-)

Go'klem til hissigproppen ;-P

Skrevet

Dette er nytt for meg.. sikkert for sen, men skader ikke å prøve :)

enhjørning, 30.01.85

Skrevet

takk athina!

tja, har vel satt mer eller mindre en stopper for alt i dag. så jeg tror ikke det blir bra når sinnet mitt har lagt seg, jeg tror faktisk jeg ikke vil ha han mer. jeg fikk en klissete kjærlighetserklæring til de to små barna i dag, hvor han enkelt å greit har utelukket mitt barn som han har vært stepappa for siden hun var 2( altså i 3 år) og som ikek har noen annen pappa. og det er ikke noe jeg kommer over på en to tre. men jeg vet som du sier at han har null forståelse for hvordan ting er uten å oppleve det, men jeg kan ikek gjennomføre den elendige planen hans når jeg vet at det vil ende i en krise for meg og han og kanskje enda ett samlivsbrudd for ungene. ungenes mentale helse kommer lenge før mine kjærste behov.

og det du så på meg den gangen kan nok stemme godt med hvordan ting blir. jeg er sterilisert og skal ikke ha flere unger, og får jeg ønsket mitt oppfylt nå så kommer han ikke tilbake og jeg vil være trist lenge, men klare meg.

stor varm klem fra hissigproppen med sydlanskt blod i årene ;)

Skrevet

Dirflos79

du får et erkeengel kort av meg i dag :)

take back your power

TAKE BACK YOUR POWER

Ta tilbake din kraft

Erkeengelen Raziel: ” Bruk din Gudegitte kraft og intensjon til å manifestere velsignelser i ditt liv.”

Tilleggsbudskap: ” Du er en lysende skapning: du er vismann og trollmann, yppersteprest/ yppersteprestinne og du er suveren til å manifestere. Nå er tiden inne til å samle din åndelige kraft og styrke, og å gjøre bruk av din myndighet. Forandre kjærlig og bestemt dine intensjoner til virkelighet. Be bønner angående dine intensjoner og be om tegn og veiledninger slik at du kan forme dine manifestasjoner til det høyest tenkelige nivå.”

Å arbeide med Erkeengelen Raziel: Erkeengelen Raziels navn betyr ” Guds hemmeligheter”. Denne erkeengelen vil hjelpe deg til å forstå esoterisk åndelige ideer og å gjøre praktisk bruk av dem. Kall på Raziel for å få hjelp til dine alkymistiske arbeider – til å forvandle ideer til gull.

Skrevet

du får et enhjørningskort av meg :)

curiosity

CURIOSITY - NYSGJERRIGHET

Start en prosjekt tilknyttet noe du er nysgjerrig på

Hva lurer du på? Hva er du kunne tenke deg å lære mer om?Din nysgjerrighet er som en kart som hjelper deg og din stemme til å velge retning. Du er naturlig nysgjerrig på områder av livet som relatert til det indre (som er en stor grunn til at du kom til verden).

Se opp for dine tanker og handlinger for å få en følelse av når din nysgjerrighet prøver å lure deg. Observer hva du gjør i fritiden. Se etter hva du virkelig vil og har lyst til. Se etter hva som tar din oppmerksomhet hos deg med andre mennesker. Dine nære venner og familie kan også observeres med tanke på ditt området innen nysgjerrighet.

For eksempel, er du fasinert av science, dyr, vann, fashion, svømming, Egyptisk historie, eller andre områder i livet ditt? Dette kortet ber deg starte på et spesielt prosjekt som gir deg ny lærdom om dette emne. Sett av tid til å lese om dette området/emne som du er nysgjerrig på. Spør gjerne eksperter om hjelp for å lære mer.

Med andre ord, bruk din nysgjerrighet til å gå i gang, "gassen" for å komme deg videre å lære deg mer, som igjen vil gi deg forståelse for deg selv og din verden.

Skrevet

Takk for rådet, det skal jeg virkelig ta til meg:)

Skrevet

Tusen takk.. hvis det var til meg!

Det passet så bra, du vil ikke tro det engang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...