Galskapens overhode Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Lille Isaac er selektiv på når han vil gi øyekontakt.. helst på stellebordet og når han ligger på fanget. På 3 mndrkontroll i går ville han helst ikke se på helsesøster. Nå hun stilte seg i veien for det han så på, snudde han seg bort.. hver eneste gang. Hun følte at han så igjennom henne.. Vi har flere ganger fårr øyekontakt, han smiler når han ser at vi kommer bort til ham, han har studert leker.. Blir litt tullete i hodet.. For vi skjønte jo ikek at 3åringen var overlangsynt.. så kanskje jeg ikke har skjønt at lille Isaac ikke ser?? Men en baby som gjør de tingene jeg beskriver over, han må vel se???
MissVaiper Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Slik som du beskrive han skulle jo man tro at han ser. Men om han er selektiv på det, så kan det jo være en grunn for det. Det er jo uansett greit å få det sjekket opp slik at man kan få bekreftet eller avkreftet evt mistanker. Kanskje er han bare selektiv som du sier, eller så trenger han kanskje hjelp til å se bedre? Krysser fingrene for dere. Lykke til!
Galskapens overhode Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2011 Vi har testet ham flere ganger hjemme nå, og har konkludert med at han ser.. kan ikke tro noe annet.. Følger leker med blikket, store og små. smiler npår han får øyekontakt.. kan se på en person og snu seg etter de som går forbi..
Smileymor Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Akkurat det samme gjør min sønn på 3,5 måned og da fortalte helsesøsteren meg at det var ikke alltid han orket å fokusere når noen stelte seg foran han. At han er en mer beskjeden type og rett og slett og ikke alltid ønsker å "prate/se på" de som prøver å få kontakt med han. Jeg har tenkt akkurat det samme som deg jeg også nemlig, men har konkludert med at han smiler og ser meg jo andre ganger, så synet må være i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå