Gå til innhold

Hva er du mest fornøyd med på kroppen din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, gravid i uke 39 og opp 25 kg: øyevippene mine eller noe sånt, ellers føler jeg meg ganske ufresh ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fristende å være skittviktig og svare "hjernen" etterfulgt av noe sludder om at utseendet ikke betyr noe ;o)

 

Men! Helt ærlig er jeg veldig takknemlig for at kroppen min bevarer samme fasong enten jeg veier 100 eller 70 - flesket setter seg lydig på steder som uansett bør tyte ut, sånn som pupper og rumpe ;o)

 

De siste åra har jeg lært meg å like ansiktstrekka mine, til tross for den berømte familienesa. Man har da pene øyne og høye kinnbein ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Åh jeg liker masse jeg...tærne mine for eksempel...har ti av dem...alle strekkmerkene på lovehandlesene mine, som jeg tror sparte meg for nye over magen under svangerskapet, har mange av dem også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbrenninga mi som jeg har vært så heldig å arve. Er generelt fornøyd med potensialet mitt men ville gjerne hatt langt blondt skinnende hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har runde fine pupper som ikke henger, selv etter å ha ammet fire barn ;)

 

Jeg har også lange slanke ben, pene øyne og fine farger (mye pigment).

 

Er selvfølgelig en myyyyye lenger liste med ting jeg er misfornøyd med, men de skulle vi jo ikke ta med her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen min som har båret frem 4 barn

brystene mine som har holdt liv i mine barn den første tiden deres på jord

Armene mine som jeg kan klemme og kose de med

Øynene mine som ser de vakre barna mine.... og som viser meg verden

Hjertet mitt som har all den kjærlighet i seg!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg som skrev potensialet. Jeg er også veldig fornøyd med potensialet og den høye forbrenninga. Trener ikke og spiser det jeg har lyst på, men holder meg relativt slank. Og så har jeg ganske "petit" beinbygning. Er liksom smal over det hele og om jeg er litt dvask under klærne, så synes det ikke siden jeg ikke blir stor.

 

Og så er jeg fornøyd med ansiktet mitt generelt. Synes ikke det er noe feil med det og liker trekkene mine.

 

Men lista mi over ting jeg er misfornøyd med er ganske lang den også, men den går på mer detaljer, om dere skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fornøyd med håret mitt og magen/midjen min.er så genetisk heldig at jeg ikke har lovehandles,selv etter to barn,og DET er jeg veldig glad og takknemlig for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggen min. Selv om jeg er litt smålubben, strekkmerker og slapp hud her og der så er ryggen min fin.

 

Jeg er ikke overbegeistret for kroppen min, men liker den bedre litt smålubben enn tynn. Jeg har vært ufrivillig tynn, og da konstanterte alle rundt meg at min kropp er mye finere med litt ekstra. Om jeg skal ha flat mage, så stikker alle beina i kroppen min ut og det ser ikke pent ut. Så liker igrunn mitt lille ekstra, skal ikke påstå jeg er sprek, men jeg er sterk og får til det meste jeg vil. Jogging, spinning osv er ikke meg, men å lempe, bære flere tonn med stein er mer meg. Det er gøy når gutta i slekta legger inn årene tidlig i forhold til meg, og de er helsestudio trente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske fornøyd med hele kroppen min jeg :-) men må jeg velge noe så må det blir beina,jeg har lange bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mest fornøyd med helheten. Har en flott figur som holder seg i år etter år.

 

Av enkeltdetaljer er det nok brystene som er akkurat passe store, rumpa som er fast og litt sprettrumpe og midjen som er relativt smal.

 

Har egentlig ikke noe å være misfornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øynene mine, og ansiktet generelt :)

 

Resten av kroppen er jeg ikke så fornøyd med etter å ha født mitt andre barn for noen uker siden, men regner med den kommer seg etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...