Gå til innhold

Noen her som jobbet på småbarnsavdeling i barnehage, da de var gravide?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortell gjerne litt : ) Løftet du fortsatt like mye barn i løpet av en dag, eller ble arbeidet tilpasset deg. Jeg venter mitt andre barn. Har bare så vidt blitt gravid, men er sliten/det verker i nederste del av ryggen/bekkenet. Trives godt, og vil gjerne fortsette å jobbe der jeg er. Vil jo helst vente litt med å fortelle arbeidsgiver om graviditeten også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i jobb på småbarnsavdeling til uke 30 sist. Da ble jeg innlagt til observasjon.

Det var tungt, og vanskelig å tilrettelegge. Jeg hadde bekkenløsning, og prøvde å være forsiktig med løfting, men påkledning og bare det å gå på tur med ett barn i hver hånd gjorde jo ting værre. Jeg måtte fortelle det til arbeidsgiver da jeg var 7 uker på vei, kollegene på avdelingen et par uker senere.

Fordi alle barna var så små at de sov kunne jeg ta 45 minutters pause, og det husker jeg at hjalp. Da lå jeg på matte på avdelingen og sov:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med nr to jobbet jeg på småbarnsavd og syntes det var grusomt.ble sykmeldt i uke 8 pga total utmattelse.kom tilbake i aktiv men syntes det var et helvette på jord fordi jeg hadde ingen energi,kunne ikke hjelpe til stort,skranglete bekken og bare så sliten av å være sammen med barn hele tiden.

jeg troro virkelig ikke det var jobbe sin feil at jeg hadde det slik,var vel heller et svangerskap fra helvette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes ikke bra ut... I dag har det gått ganske bra på jobb med meg. Jeg får se det an litt, og heller ta en prat med legen min etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...