Gå til innhold

Jeg hater kommentarer om at magen min er stor når jeg er gravid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet at det er lattelig men det er ingenting som får meg til å føle meg verre enn venter du tvillinger eller herlighet du ser jo ut som du skal føde når som helst kommentarer. Jeg har alltid fått tidlig mage, mens den har vært ganske liten mot slutten. Andre som ikke liker disse kommentarene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg elsket dem. En anerkjennelse av min kvinnelighet, siden alle gjorde det klart at de skjønte jeg v ar GRAVID og ikke bare feit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var akkurat en sånn kommentar jeg trengte! Jeg er noe negativ av meg og tenker straks at de synes jeg er tjukk (noe jeg absolutt ikke er)

 

Føler meg så utilpass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær glad at de ikke synger "nei så tjukk du har blitt, nå må du slanke deg gitt" ;)

Har en utrolig hyggelig slektning *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hatet det også. I begge svangerskapene fikk jeg høre det. I første sv.skap hadde jeg mye fostervann og magen var litt større enn gjennomsnittet, men i andre sv.skap var sfmålene helt normale.

 

Har aldri skjønt hvorfor folk tror de kan si hva som helst til gravide - er det noe annet tidspunkt vi er mer sårbare og emosjonelle? Hallo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle tror jeg med min gjennomsnittlige mage er lenger på vei enn jeg er. Har sikkert noe med at jeg er lav å gjøre. Min mor maser om at magen ser unatrulig stor ut og at jeg sikkert spise for mange boller osv. Hun mener høyden min skulle tilsi at magen var mindre osv.

 

Ja jeg er lei. Har noen ekstra kilo og trenger ikke denne konstante påminnelsen om at jeg er tykk. Spesielt ikke i en periode der vekten vil gå opp uansett, tenker jo nok på det fra før liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...