Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Altså i stedet for å ha det som er mest vanlig, et sete bak hvert av forsetene? Tenker at om jeg setter babyen i midten (stolen er godkjent for det, Britax Hi-way) så kan storesøster som sitter på siden dytte i smokken litt ved behov :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Ja, det kan du! Så lenge dere har trepunkt-sele i midten og dere finner et sete som passer! Vi har BeSafe Combi x3 i midten bak, og en Akta Graco Cosmic Comfort bak passasjersiden. Da sitter begge to tryggest mulig. Jeg sitter på bak sammen med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 Vi har ikke trepunkt-sele i midtden, bare sånn vanlig sele. Tenkte det holdt til bilstolen jeg, siden det både er støtteben og sånn beltesak til å feste i setene foran. Men da får hun bare sitte bak passasjersete da, ikke verre enn det :-) Takk for svar! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 Sjekk brukarrettleiiinga, det er fleire seter som kan festast med topunktssele. Sjekk om det gjelder for ditt sete. I såfall kan det fint stå i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå