Gå til innhold

Finnland..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Seriøst, jeg blir litt småprovosert av den dårlige reklamen til finn.no. Er de klar over at det virkelig ER et land som heter Finland? Kunne de ikke ha kalt det Finnrike f.eks? Så dårlig fantasi som det reklamebyrået har, burde ikke vært lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jesus. Tror du virkelig det er resultat av dårlig fantasi og manglende geografikunnskaper? Du må være sentrum på enhver fest, du virker skikkelig sprudlende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ER faktisk veldig sprudlende, både til hverdag og fest.. Og jeg elsker godt laget reklame med intelligens, men noe av det verste jeg vet er dårlig reklame!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det nødvendigvis skulle være en årlig reklame, men tror du ikke de har tenkt på at det er et land som heter Finland ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig har de tenkt på det, det MÅ de jo ha gjort, det er jo derfor det er så innmari uorginalt.. "Vi bor i verdens minste land; Finnland".. Det er jo en faktafeil allerede i første setning (selv om Finland skrives med en n, så hører du ikke det i reklamen)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh... Finn.no? To n'er? At hele greia er et stunt for å vise at man kan få seg det meste for et helt liv på Finn? Ringer noen bjeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg hi, som har opplevd så lite ille at noe av det verste du vet er dårlig reklame:-D Gratulerer med et flott liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....forstår ikke helt problemet...hadde det vært bedre med Finnby eller Finnistan?

 

Så fordi et land heter Finland kan ingen andre hete noe lignende?

 

Da har jo Kazakstan, Tadzjikistan, Kirgizistan og Uzbekistan et problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...