Gå til innhold

Datteren min på 10 år skal ikke ha barn..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det har hun alltid sagt, og hun har aldri lekt med dukker, alltid bamser og biler som har vært hennes favoritter, og dyrene da (katter, hund, kanin og hest). Ser ikke ut som jeg kommer til å bli bestemor, hvis vi ikke får til å lage et barn til...

Flere som har barn som sier slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa sånt og begynte ikke å leke med dukker før jeg oppdaget at det var morsomt å designe kjoler til dem (da var jeg 15). Barn har det blitt likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det sa jeg og. Rørte ikke en dukke, lekte bare med biler og sverd. Hadde aldri kjole på og alltid hull på knærne og grønske på buksa.

Har i dag tre barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! jeg har heller aldri lekt med dukker. Har sagt fram til jeg var 22 at jeg ALDRI skal ha barn for jeg liker ikke barn! men så ble jeg gravid, fikk barn, og nå liker jeg alle barn. <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sånn selv altså, fram til jeg var 22 år, og oppdaget at jeg var gravid (verste dagen i mitt liv!!).. Fikk datteren vår, og elsker henne selvfølgelig over alt på jord, men skulle ikke ha flere. Ikke før faren begynte å mase for et par år siden om at han ønsket seg flere barn, og nå blir jeg ikke gravid.. Jeg blir fortsatt lettet når mensen kommer, men ønsker å gi mannen min gleden av flere barn, siden det er et veldig sterkt ønske for ham.

Så kanskje hun har arvet noen av mine gener på det området?

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke dukker så innmari godt selv, passet aldri barn uten å bli "tvunget". Likte ikke bamser i hele tatt. Kunne ingenting om barn, og ville hvertfall ikke ha barn før jeg ble 30.

gjett hvem som planla barn allerede litt over 20 år? ....jo, meg..... hehehe

Jeg ble planlagt mor som 23-åring, og har aldri sviktet mitt ansvar og har alltid sett gleden i det fra dag en.

Jeg er nå 40 år, og har vært mor lenge. Jeg forstår mine barnetanker om dette, og ser jo at dette ikke stemmer når en får egne barn. Egne barn er noe annet enn dukker og lånte småbarn som liten.

Plutselig slår mammagenet til, og en vil ha barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det helt greit, hun er en ung frøken som absolutt har egne meninger, men om vi får bare henne, og hun ikke får barn, så stopper jo liksom "ættelinja" med henne, og det er litt trist.. Dessuten virker det så koselig å være bestemor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er sånt man sier det vettu.

Jeg skulle heller ikke ha barn! Eller, jeg ville adoptere... Men nå sitter jeg her 20 år gammel og med en nydelig liten sønn jeg ikke ville vært foruten. Og man skal ikke se bort fra at det blir flere!

Har forresten en vennine på samme alder som fremdels er like standhaftig på at hun ikke skal ha barn med mindre de er adoptert. Er spent på om hun mener det samme om enn 10-20 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hverken gifte meg eller få barn inntil for bare et års tid siden jeg. Da fant jeg drømmedama og hele verden ble snudd på hodet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...