Gå til innhold

Inspirert! Hvem er du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Si noe litt personlig om deg selv hvis du vil!

 

Jeg er mellomblond, filmnerd, kattemenneske, glad i å tegne og male, liker søte hvitviner, misliker makrell i tomat og voksne damer med musefletter. Og så drømmer jeg om å bli forfatter.

 

Sånne ting synes jeg kan være like interessant som yrke og bosted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mørkebrunt hår, er akkurat passe høy, normalt slank, liker å drive med hekling og scrapping + tegning, liker ikke vin, og absolutt ikke ufabrikert fisk. Liker å pynte meg, men er vel kanskje ikke så moteriktig. Har rota bort rettetanga mi, og det plager meg noe grusomt.

 

Det var det som var verdt å vite om meg for øyeblikket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmeværende, mamma til en herlig guttebaby, kjæreste, huseier, katte"mamma", vårmenneske som går og lengter i disse dager, leser mange bøker, og sitter litt for mye på nettet. Liker å bake. Er over gjennomsnittet stolt av familien min. Liker å være kunstnerisk men har ikke overskudd til å faktisk være der. Misliker når folk er slemme med andre her på forumet og ellers i livet. Drømmer om å bli frisk fra en skade jeg har, og håper å kunne være alt det familien min trenger at jeg skal være. Elsker livet og mannen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mørkhåret, kattemenneske, kan tegne og liker det, har lyst å prøve å male litt, elsker til tider makrell i tomat men går fort lei. Da blir det skinke med majones og tomat eller rekesalat ;) Syns mennesker generelt er spennende, og har venner og bekjente i alle sosiale lag :) ELSKER å bygge ting og å pusse opp her hjemme(gjøre alt selv da).

 

Min drøm er å være sjef over mine ansatte(dog er dette fremtid enda), og foredragsholder om mitt "livstema"(det jeg virkelig brenner for her i livet).

 

Misliker.... foreldre som ikke ser sitt avkoms sanne jeg, og som ikke vil høre hva andre vet om avkommet deres? Ja, tror det er det jeg misliker mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en mellomblond dame som gjerne skulle vært forfatter (jeg venter fremdeles på å oppdage mitt talentet mitt). Jeg liker å lese og leser det meste, alt fra bruksanvisninger til Koranen og jeg elsker sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg får et godt inntrykk av hvem dere er allerede! :)

Og du og jeg, 23.23, vi kunne blitt venner, vi. Mmm sjokolade...!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er høy og mørkhåret, jordnær, elsker joggesko (Nike Shox) og friske blomster, hater sure folk og hvalkjøtt. Er egentlig veldig pysete, men det vises ikke utenpå. Drømmer om å vinne i lotto! Da skulle jeg kjøpt meg en stor gård med mange dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for tiden rødhåret og elsker det, og jeg er en evig drømmer. Har startet for meg selv som grafisk designer og fotograf, og nekter å gi slipp på drømmen. Drømmer også om et liv som musiker men det kommer nok aldri til å skje. Derfor koser jeg meg foreløpig med gitaren og sangtekstene mine. Er også utrolig glad i å skrive og har drømt om et liv som forfatter, men det er ikke noe jeg sikter mot. Phuh, det var mange drømmer:-)

 

Jeg er normalt slank vil jeg tro, er over gjennomsnittet glad i sko og kjoler og liker å kle meg fint, men tror stort sett jeg ser finere ut enn jeg faktisk er, noe som blir bevist på bilder:-p Er IKKE fotogen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mørkeblond, utadvendt og blid, veldig sosial, glad i livet og de i rundt meg. Akkurat nå har jeg noen kilo for mye som jeg prøver å bli kvitt, for jeg har alltid vært tynn før. Savner å kunne ha på meg det jeg vil. Har to små barn, ei jente og en gutt, som jeg elsker over alt på jord. Vil nok ha en til!:) Jeg er sammen med ungdomskjæresten min, og har det veldig bra sammen med han. Skal gifte oss neste sommer!:)

Jeg elsker dyr og hester, har hatt to hester selv. Har ridd aktivt og også jobbet med hest i noen år. Til jeg fant ut at det ikke var så lett å skulle leve av. Så jeg begynte å studere. Har aldri helt visst hva jeg vil bli.. Etter jeg ble mamma vil jeg faktisk jobbe med barn. Sikter meg inn i læreryrket. Selv om jeg har studert noe annet egentlig.. Drømmer litt om å være selvstendig næringsdrivende og være min egen sjef. Vil gjerne være kreativ og jobbe med fotografering/video eller klær!:)

Drømmer også om å bare ha mye penger og nyte livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...