elisabeth.k.b Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 har en sønn på 14 månd. har hatt mensen to ganger siden han ble født! jeg tror jeg er gravid hele tiden, men er jo selv ikke det. har vært hos legen, og de kan ikke helt skjønne hva det er for noe. noen som kan hjelpe? som har vært borte i liggnende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyønske �� Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg fikk ikke mens tilbake før 12 mnd etter fødsel. Men ammet en del da. Den var uregelmessig de første 6 mnd. 19 mnd etter fødsel ble jeg gravid igjen, så ting var ikke helt i uorden heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full av liv Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Fødte nr. 2 i fjor sommer og har alltid hatt fullstendig regelmessig mens. Har fulgt nøye med bestandig og den har bestandig kommet på 28. dag før det. Etter siste fødsel har det vært annerledes. Hatt syklus opp i 35 dager og ned i 26 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå