Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Minstemann har fått forstoppelse. Han har de siste 4-5 dagene (ca) ikke bæsjet. Eller det vil si, han hadde en liten ganske hard klump for 2 dager siden, og i kveld hadde han litt til men nå virket det som det var enda hardere! Han gråter ved hvert måltid (i går og i dag), han drøyer det 4 timer mellom hver gang (vanligvis spiser han hver 2,5 - 3 t) så det er tydelig at han ikke har det noe godt Jeg har gitt han maltekstrakt i melken hans i går (begynte litt forsiktig med ett par flasker iløpet av dagen) og i hver eneste en i dag. Når storebror fikk forstoppelse var det bare en tskje som skulle til så kom det i fleng, men ikke med denne tassen tydeligvis.... Jeg hadde i litt sviskemos i flasken i går også, men det tettet bare flaskehullene og gjorde han enda mer sinna når han ikke fikk noe ut... Er det noen som har andre tips? Noen som ikke synes malt funker og må bruke noe annet?? Alle tips tas hjertelig imot!! )
mariabee Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Ville prøvd duphalac dersom malt og sviskesaft ikke virker. Hadde samme problem her nå nettopp, men med store teskjeer i hver flaske kom en enorm bleie på kvelden . Lykke til!
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 7. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2011 Tusen takk for tipset! Hvor får jeg tak i dette? Gir nå opp malten (men fortsetter selvfølgelig med den til jeg får tak i noe annet), det virker som den absolutt ikke gjør noe nytte her! :s
Junifrue Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Dulphalav, levolac og betulac er det samme og fås på apoteket:) Bare husk å gi nok å drikke i tillegg, ellers virker det mot sin hensikt.
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 8. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2011 takk for hjelpen! Jeg har fått gitt mini laktulose nå, og endelig har han begynt å få ut litt. Matlysten er også på vei opp, nydelig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå