FrøkenSprøken Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg tenkte kanskje at vi kunne opprette noen tråder her inne, med tips og gode råd til hverandre? Tenker da på alt fra musikk, brudekjoler, desserter, kaker, inbydelser, pynting m.m. Det blir lett rotete hvis vi har alt i den samme tråden, så hva hvis vi deler det inn i kategorier? Så kan alle skrive sine tips der, samt fortelle hvordan de gjorde det/skal gjøre det på sin dag? Jeg trenger i alle fall masse hjelp! Her er mine forslag til kategorier, lag gjerne flere hvis dere føler at noe mangler: 1. Musikktips (både kirke, middag og fest) 2. Forretter 3. Hovedretter 4. Desserter 5. Kjoler, dresser og andre klestips 6. Invitasjoner, pynt m.m. 7. Drikke (Gode viner, tips til å senke kostnadene +++) 8. Taler (Gullkorn, forslag, oppskrifter, linker m.m.) 9. Brudevalsen (spennende forslag, musikkforslag m.m.) 10. Annet. Noen som er med på dette? Jeg oppretter musikktråden nå med en gang, for jeg trenger forslag der, så kan vi vel bare opprette de andre trådene ettrhvert som noen har behov for hjelp, eller har noe å dele med oss andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå