Gå til innhold

1-2 uker for sent med mensen..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleier alltid å få mensen omtrent på dagen.. 31 dagers syklus... Problemet er at jeg ikke husker når jeg hadde mensen sist, eller når jeg egentlig pleier å ha den. jeg vet bare at jeg har den i slutten av måneden.. men så kom jo februar og klusset opp i vanlige datoer... Jeg har ikke hatt mensen i mars i det hele tatt.. tror jeg.. hvis jeg ikke hadde den helt i starten da...

Blæh, kjedelig å ikke huske

Men, nå har jeg gått i nesten en uke med mensmurring.. negativ graviditetstest i dag...

Hva skjer a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du gått ned mye i vekt?

Stresser du? Mens kan utebli av det.

selv skulle jeg hatt mensen den 26 mars, men ingen mens enda. Og prøver heller ikke å få barn (har en liten fra før).

Mens mensen er som regel noen dager forsinka, så dvs siste mens fikk jeg 26 feb, og da burde jeg hatt mens igjen ca 1 april. (senest!!) Men så var det mindre dager i feb, så det er kluss og kaos alt sammen :-)

Har tatt test, den er negativ som forventa, og ingen symptomer heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått ned i vekt, men har det veldig stressende om dagen. Føler meg sliten og sover for lite. Har konstant vondt i magen i forhold til saker på jobb, mye dårlig samvittighet, osv.... + en trassig toåring her hjemme... dvs... mye stress.. Men, huff, det passer dårlig at det skal bli kluss med mensen nå som jeg prøver å bli gravid :-(

Takk for svar forresten

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...