Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #26 Del Skrevet 6. april 2011 jeg er 22 år Samboer med barnefar, strålende lykkelig! Mammapermisjon Vi leier for tiden en flott leilighet! Romslig og fin Vi har en fantastisk liten datter, Ada Christine på 6 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #27 Del Skrevet 6. april 2011 * 40 år * har kjæreste * musiker * eier rekkehus, bor i nord * tre sønner, 3 år 5 år og 12 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #28 Del Skrevet 6. april 2011 Takk for rettelse! Sivilstatus heter det! Jeg synes det ble noe feil med det jeg skrev, men kom ikke på hva det het i farten.. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #29 Del Skrevet 7. april 2011 -37 år -Gift i 7 år - siv.økonom, jobber i staten - bor i enebolig, Sørlandet - 1 gutt på 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #30 Del Skrevet 7. april 2011 -26 år -samboer -sikkerhetskontrollør/omsorgsarbeider -bor i enebolig,østfold -1 gutt på 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #31 Del Skrevet 7. april 2011 -40 år -gift med far til barna -4 barn, 20, 8,7, og 2 år gamle -hjemmeværende på vei ut i verden igjen;-) -bor i enebolig i stor by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #32 Del Skrevet 7. april 2011 23 år alenemor skal studere til høsten leier leilighet har ein gutt på 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #33 Del Skrevet 7. april 2011 *20 år *Forlovet og samboer med pappa'n til barna mine - giftemål når pengene strekker til *Kontor/regnskap *Eier leilighet *Har en sønn på 18 mnd, og nr to i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #34 Del Skrevet 7. april 2011 34 år gift, skilt , samboer 4 barn, to med min forherværende ektemann... og to med min samboer Har flyttet til hus på landet etter å ha tilbrakt 15 år i Oslo østkant.. Utdannet lærer, men velger å være hjemmemamma. LYKKELIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #35 Del Skrevet 7. april 2011 *24 år *Gift med pappa`n til dattern min *Jobber som frisør * Eier leilighet (skal snart selges for å kjøpe enebolig) * har en datter på 2år og venter et barn til i august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #36 Del Skrevet 7. april 2011 why? gud bedre dere må ha lite å finne på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #37 Del Skrevet 7. april 2011 *31 *gift *to sønner + baby i mai *omsorgsarbeider -sykemeldt nå da *enebolig i ei fjellbygd *hunder, katter og kanin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #38 Del Skrevet 7. april 2011 31 år Gift Intensivsykepleier Eier enebolig på Østlandet Snart to barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #39 Del Skrevet 7. april 2011 * 30år * Gift m barnas pappa. * Barne- og ungd.arb., men for tiden arb.ledig. * Eier enderekkehus, Hordaland. * 2 jenter, 4,5 år og 20 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #40 Del Skrevet 7. april 2011 * 24 år * Forlovet, gift om et par mnd =) * SSykepleierstudent, har 1 år igjen. * Eier leilighet på sør-østlandet * Har en på 3 og ny baby om 10 dager =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
May-juli07+mai09 Skrevet 7. april 2011 #41 Del Skrevet 7. april 2011 28 år * Samboer med pappa´n til barna mine * Jobber som ped. leder i bhg * Har egen enebolig, som vi nettopp har solgt og er på leit etter drømmehuset!! * Kommer fra Kongsberg, men bor i Vestfossen (øvre eiker) * Har to barn, gutt 3,5 år og gutt snart 2 år <3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå