Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Starter med meg selv jeg da... Bestemmer selv hvor detaljert dere vil skrive! Artig å få et visst inntrykk av hvem som er her, uten at det er noen som kan gjenkjennes! Er jo ikke noe nick her så.. * 27 år * Forlovet med pappa´n til barna mine - skal gifte oss neste år * Student/videojournalist - skal bli lærer i tillegg * Har egen enebolig, bygget selv i 2008 - Nord-Trøndelag * Har to barn, jente 3 år og gutt 1 år <3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 * 32 år ung * Gift med pappa'n til våre to barn (gutt på fire og jente på snart 2) * Jobber med ingeniørgreier og fysikk * Bor i leilighet i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monajenten Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 - 26 år - Også forlovet og skal gifte oss til neste år - Grafisk designer/kjole og draktsyer, jobber i tillegg som fotograf - Bor i selveid leilighet og leier ut en selveid leilighet, Bergen - To barn, jente 7 år og gutt 4 år :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 *23 år * Samboer * Er i perm, skal på skolebenken igjen * Eier rekkehus * Har et barn på 9 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #5 Del Skrevet 6. april 2011 40 år alene, og trives med det Selvstendig næringsdrivende, og tjener helt OK for våre behov. Eier borettslagsleilighet, og kjøpte i de tider det var billigere å bo 2 barn, gutt og jente. Ingen småbarn(er på BAM) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. april 2011 #6 Del Skrevet 6. april 2011 - 30 år - Samboer - Hjemmeværende - En gutt som blir 4 om 7 dager + en lillebror i magen - Bor i rekkehus i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #7 Del Skrevet 6. april 2011 21 år. Har en sønn på 1,5 år. Alenemor og stortrives! Leier leilighet nå, men ser etter noe å kjøpe. Jeg leder avdelingen for kultursalg på kinoen i byen. Krevende jobb, men veldig morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #8 Del Skrevet 6. april 2011 -28 år -Forlovet med pappaen til barna mine - hjelpepleier - Bor i Sogn og Fjordane - Har 3 barn på 4 år, 2 år, og 6mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #9 Del Skrevet 6. april 2011 30 år gift i snart 5 år- vært sammen i 9,5 jobber i hjemmesykepl. eier enebolig har 3 barn på snart 3, 7 og 8 år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 6. april 2011 #10 Del Skrevet 6. april 2011 21 år har en datter som blir 1 mnd i morgen!! =) Alenemor, vært siden jeg ble gravid. Leier leilighet på Bestum, kjøper når kontrakten går ut om 2 år. Jeg er student. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #11 Del Skrevet 6. april 2011 * 26 * Enslig * Student * Leier nå og trives utrolig nok med det * To barn. Jente 6 år og gutt 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #12 Del Skrevet 6. april 2011 - 27år -Samboer med barnefar -Student -Vi har enebolig kjøpt i 2005 . 2 barn. Jente 4år. Jente 2år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #13 Del Skrevet 6. april 2011 -36 år -Samboer,forlovet,giftemål når vi får råd.... -Produksjonsarbeider -Bor i enebolig,kjøpt 2010 -2 barn,6 år & 17 mnd & baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #14 Del Skrevet 6. april 2011 -35 -singel (og trives med det) -Lærer i ungdomsskolen -Er mellom bosteder nå. Skal kjøpe så fort jeg finner noe:) -1 barn på 1.5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #15 Del Skrevet 6. april 2011 * 34 år * Gift, sammen i 7år * venter første felles barn om noen få uker * har to tenåringer fra før * eier enebolig på Ringerike * ufør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #16 Del Skrevet 6. april 2011 19 år, i et svært godt forhold som sannsynligvis blir både forlovelse og ekteskap om ikke så lenge, student og journalist, bor på billighybel i London, ingen barn - enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #17 Del Skrevet 6. april 2011 - 22 år.(straks 23) - Forlovet med min kjære, gifter oss neste år. - Jobber i butikk. - Leier hus. - Har et barn på snart 2,5 år, kommer en til om få uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #18 Del Skrevet 6. april 2011 * Snart 22 år. * Samboer med min kjære som er 11 år eldre enn meg. Vi har vært sammen i seks år. * Psykologistudent * Leier leilighet i Oslo * Har en sønn på snart to år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #19 Del Skrevet 6. april 2011 * 32 år i en måned til * Samboer * Forfatter * Enebolig som vi holder på å pusse opp * Har en datter sammen med samboer, hun blir snart 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #20 Del Skrevet 6. april 2011 30 år. Gift Sykeleier Bor i enebolig To barn Østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #21 Del Skrevet 6. april 2011 - 20 år - Forlovet med pappa'n til gutten. - Er på "yrkesjakt". Vet ikke hva jeg vil utdanne meg som.. Har ingen jobb for øyeblikket. - Leier en rådyr og liten leilighet i Trondheim. Drømmer om å kjøpe noe eget, men prisene her er jo helt oppi skyene! - Har en vidunderlig sønn! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #22 Del Skrevet 6. april 2011 så mye spesifik info får du ikke av meg i allefall....men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 6. april 2011 #23 Del Skrevet 6. april 2011 * 29 år * har ein gut på 5 1/2 og ei jente på snart 3 1/2 * gift med pappaen til ungane * jobbar som assistent i bhg * bygde hus i 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #24 Del Skrevet 6. april 2011 *27 år *Gift på 3. året *Studerer medisin på siste året. *Eier enebolig *Har en gutt på 1 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #25 Del Skrevet 6. april 2011 det heter sivilstatus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå