Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt? Angående p-stav.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal få satt inn p-stav i morgen, og er så utrolig nervøs! Så jeg lurer på om det er vondt å få den satt? Er så pysete!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er å ta den ut som er vondt. Innsettingen merkes nesten ikke. Forøvrig var det dritvondt å ha den inne i alle tre åra jeg hadde den, og jeg kjennte den hele tiden-men så var jeg veldig tynn også da. Tips: ikke legg på deg når du har den, for da blir den innkapsla i fett og det blir veldig vanskelig å få opperert den ut igjen. Jeg mener ikke å skremme eller være slem, men det er dette jeg skulle ønske jeg hadde visst på forhand, så da sier jeg det til deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel "heldigvis" for meg så er jeg ganske stor! Endelig en gang dèt kommer til nytte;-)

Er du fornøyd med p-staven sånn ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt lurt av en ung lege som ikke visste hva han snakket om. Tålte ikke hormonene i p-sprøyte, og var inne for å få råd om ny prevensjon. Desverre fikk jeg en vikar, og han påsto p-stav ville bli sååå bra. Det er jo nøyaktig samme hormonene som i p-sprøyta. Så nei, var ikke så fornæyd, men det gjelder jo kun for meg og andre hormon"allergikere" og neppe deg. Vet andre som har vært fornøyd. Forresten mistet jeg mensen helt med den, og det er jo en bivirkning mange liker. :) Håper du ikke får noen problemer med den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forferdelig ubehagelig å sette den inn. snudde meg vekk og latet som han gjorde noe helt annet! og så var det STORT blåmerke i ukesvis og vondt like lenge. Fremdeles vondt. Kan våkne på natta fordi jeg har ligget på armen osv... :-/

og kan ikke gå med t-skjorte (selv om de ikke er stramme i det hele tatt!) for det er så ømt og jeg merker at kanten kommer borti... Fikk den satt inn 6 mnd sidn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...