Gå til innhold

Noen andre som har brukt clearblue-test som viser hvor mange uker man er på vei?


mamma+litenspire

Anbefalte innlegg

Når den testen viser hvor mange uker man er på vei,hvor sikkert er det?

Er det noen som har brukt den testen og vært lengre på vei enn det den viste?

Jeg har tatt den testen,men får den ikke til å stemme overrens med terminkalkulator.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står vel forklart i bruksanvisningen, men Clear Blue med ukeindikator viser hvor lenge det er siden befruktning, altså fosterets uker. Så for å få riktig beregning må du legge på 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tok den hver uke og fikk, 1-2 uker, 2-3 uker og 3+. Må jo bare plusse på 2 uker for hvor langt man er på vei, og det stemte for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på min sto det 1-2 uker, men i følge min regning skal d stå 2-3 uker. Altså at jeg er 4-5 uker på vei og ikke 2-3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har stemt på meg to ganger, men det står på pakken hvor sikker den skal være. Husker ikke, men det er jo ikke 100%. Så mener du at det ikke stemmer for deg, så gjør det kanskje ikke det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje befruktningen skjedde litt senere? Det stemte på meg, uker etter at jeg hadde eggløsning. Testet for el, så vet når den skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte på meg også. Den viste riktignok 1-2 når det skulle stått 2-3 etter menstermin, men jeg ble flyttet noen dager tilbake etter ul så da stemte den likevel. Har noen dager lenger syklus enn 28 dager så da blir terminen alltid flyttet litt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...