Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 bretter dere dem når dere har vasket klutene eller bare legger dere alt i en skuff/skap...? teit, jeg vet....hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Bretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 I starten brettet jeg dem, men så fant jeg en ypperlig boks som var akkurat stor nok til at bunken med kluter kan ligge oppå hverandre uten å brettes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 Bretter. Og de deler skuff med babyhandklær og gulpekluter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #5 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg bretter alt. Tingene til sønnen min er det eneste jeg har kontroll på hjemme, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #6 Del Skrevet 6. april 2011 Bretter de, men gjør det ikke så fint. De presses inn i kommoden på badet og deler skuff med salver, nesespray, hodepinetabletter, neglesaks og diverse. Altså øverste skuff som ungen ikke kommer til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #7 Del Skrevet 6. april 2011 Bretter gulpeklutene. De er nokså store, ca 50x40 cm så det hadde blitt kaos i en skuff. Vaskeklutene er 10x10 og de gidder jeg ikke brette. Det ser jeg på som unødvendig for de brukes i ett kjør. Har stort lager av begge deler siden jeg prøver å fylle vaskemaskina for hver gang. Vasker ikke familiens truser og håndduker sammen med babyens. Kanskje unødvendig men det er en vane som gir meg god samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå