karamba9 Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Hei jenter, Dere som er medlemmer i Libero har kanskje sett at nå er enda en designer konkurranse i gang- sommerhatt for barn Libero kommer til å produsere en eller flere hatter som vinner konkurranse. Synes det er en del gode bidrag, men savner som alltid noe kult for gutter derfor har jeg lagd en med en tøff krabbe på har null erfaring som Libero-designer, men synes at gutter fortjener en kul sommerhatt Stem på mitt bidrag ved navn MAMUSITA, og prøv gjerne selv det viktigste er at en eller annen kul hatt for gutter vinner heie gutter p.s. ikke at jeg synes at jentehatt må nedprioriteres, men de fleste lager design for jenter, og da tenkte jeg å ha litt likevekt Libero plukker sikkert en jente- og en guttehatt til slutt takk for deres mange stemmer http://www.libero.no/Default.aspx?id=2550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3småtroll♥ Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Stemt på den med krabbe;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå