Gå til innhold

Dere som har pusset opp eller bygget nytt bad:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hva kom det på, og hvor stort var badet?

 

Fortell gjerne om hva dere gjorde og hvilket interiør dere har også :)

 

Vi skal bygge bad på ca 8 kvadrat i kjelleren, og trenger inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det deg som ikke skal ha toalett igjen? hehe Hilsen hun andre som heller ikke skal ha toalett på badet i kjelleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå fikk jeg meg en god latter her, hadde ikke regnet med å bli gjenkjent på anonym! :D Men ja, det er meg *nikker litt småflau*

 

Bortsett fra at vi nå har bestemt oss for å lage badet i et annet rom hvor avløpet går, så da blir det toalett på oss likevel :P

 

HI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man er jo ellers anonym på anonymforumet... hehe Tenker at ingen andre enn meg ville gjenkjent deg. :)

 

Kan nevne at vi skal gjøre det så billig som over hodet mulig, og har derfor lett litt rundt og kommet frem til at (utrolig nok) Biltema selger de billigste baderomsartiklene. Sjekk ut om det er noe for dere. Kvaliteten er det ikke noe å si på. Hvis dere skal ha glassbyggestein, for eksempel, så er de vel 19kr stk der, mot 119kr stk (ca) på de dyre butikkene.

 

Ellers har vi egentlig ikek bestemt så mye. Mannen snakket noe om noen pene og billige veggplater de har fast inne på BM, men som de ikke pleier reklamere for, da de heller prøver å selge folk dyrere plater. Veggplater til bad er vanligvis ganske så dyre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...