mamma+litenspire Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg er gravid,men merker ikke noe i puppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Bouquet Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Nei, noen har så grei kropp at den venter med det til etter fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladmor30 Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 det tok lang tid med meg før jeg kjente vondt i puppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyønske �� Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 Det er så forskjellig. Jeg har hatt ett svangerskap med ømme bryst fra EL til ca uke 12. Og ett nå der jeg hadde det fra uke 12- ca uke 20. De var langt mindre ømme da de ble det sent, enn da de ble det tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 6. april 2011 #5 Del Skrevet 6. april 2011 Nei... Jeg merker heller ikke noe... ) Er i min 25.uke nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 6. april 2011 #6 Del Skrevet 6. april 2011 Er 32 uker nå, ikke hatt vondt i det hele tatt. Da jeg gikk gravid med forrigemann var jeg øm i brystene og hadde såre brystvorter en periode rundt overgangen 1. og 2. tri. men ikke så vondt som man leser om at "alle andre" har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma+litenspire Skrevet 6. april 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg var også øm i brystene med forrige, derfor jeg synes det er rart at man ikke kjenner noe nå.. Men da er det ikke noe å bekymre seg over:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisogvin Skrevet 7. april 2011 #8 Del Skrevet 7. april 2011 Nei. Jeg hadde ikke vondt i puppene med nr en - og de vokste heller ikke før etter fødsel. Denne gangen derimot - har vært vond og øm store deler av 2. trimester - og de ha vokst. AU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemonia Skrevet 7. april 2011 #9 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har aldri merket noe slik i noen svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå