Gå til innhold

Mooncup / Ladycup-babes, se hit!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilken type har du, og hvor kjøpte du den? Fornøyd? Tenkte å bestille meg på nett så jeg har før helvete bryter løs igjen om noen uker ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også moon cup. Kjøpte den en plass på nett fra utlandet(husker ikke hvilken side).

Veldig fornøyd etter innkjøringsperioden der jeg lærte å bruke den og jeg også måtte klippe vekk hele "tuten". Den var i veien for meg.

 

 

Har tenkt å etterhvert også prøve Lunette Selene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille☠Kadalma

Mooncup uten tupp og veldig fornøyd. Bare husk at det kan ta et par-tre perioder før du får ordentlig teken på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Ladycup og er kjempefornøyd etter 2 perioder. Jeg har oppdaga flere fordeler etter at jeg begynte å bruke den som jeg ikke var forberedt på. Menssmertene forsvant! Jeg har gått fra en dag sengeliggende og mange dager med smertestillende til en dag med småmurring! Jeg skjønner ikke helt hva som gjør det, men slik er det i hvertfall. Har også 1-2 dager mindre med blødning.

Jeg kjøpte min fra Ebay. Søkte på ladycup og kjøpte fra den billigste. Hadde den etter ei knapp uke. Jeg tørrtrente litt før mensen kom på å sette den inn og ta den ut. Du finner raskt teknikk på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde Mooncup først.Var superfornøyd, men etter hvert fikk den klare silikonen en ekkel orange farge. Jeg ville gjerne at koppen skulle se fin ut (vet ikke hvorfor, jeg ser jo ikke på den, og den stikkes jo opp er sola aldri skinner....men det er liksom noe med å ta frem noe som ser litt delikat ut). Så bestilte en lilla Ladycup i stedet. Superfornøyd med den også. Mindre vondt, og mensen er fortere overstått. Ingen lekkasjer, og ingen soppinfeksjoner. Kommer aldri, aldri til bytte tilbake til tampong, koppen er noe av det mest geniale jeg har blitt introdusert for som kvinne!

 

Kjøpte begge koppene på nettet, og har klippet av "stilken" på begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...