Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 som var i øynene hennes. Hun kan ikke være riktig rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Da er du absolutt ingen menneskekjenner... Jeg er absolutt ikke senterpartivelger, men i øynene hennes så jeg en dame som har kjempet for Nordfjoreids sak, men tapt. Det er "desverre" demokrati, og en demokratisk avgjørelse er tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 Hehe, så du innslaget eller? Saken er èn ting. En annen ting er at hun er politiker og må tåle kritikk. Og kritikk taklet hun jammen ikke greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 Uff, jeg føler egentlig med dama og skulle ønske hun kunne håndtert den kritikken hun fikk i dag på en bedre måte. Skjelle ut velgerne sine foran kamera er ikke spesielt stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #5 Del Skrevet 6. april 2011 Syns heller det lyste et veldig engasjement ut av øynene hennes! Jeg syns absolutt ikke at politikere skal stå der og smile og nikke uansett hva folk slenger til dem av usakligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #6 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg så en sliten dame som ikke fortalte hele historien. Greit, hun taklet den saken litt dårlig, men jeg ser ikke bort fra at hun faktisk har kjempet for denen saken. Selv om SP er imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #7 Del Skrevet 6. april 2011 Når ble sinne og frustrasjon til ondskap??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #8 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg syns det virket som om hun virkelig har sloss for å beholde fødeavd. men tapt og at hun personlig syntes det var skikkelig ille. At hun var like frustrert og lei seg som de som "angrep" henne. Jeg syns synd på henne for at hun ikke håndterte det bedre enn hun gjorde. Hun var jo på gråten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #9 Del Skrevet 6. april 2011 Dette viser at kvinner ikke tåler presset i topp-politikken. En mann ville bare flirt og gått videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #10 Del Skrevet 6. april 2011 Å vise at man blir berørt betyr ikke at man ikke takler presset. Det er vel heller slik at de sterkeste tørr å vise følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #11 Del Skrevet 6. april 2011 Det er så, men hun var jo der for å sanke stemmer, ikke lage skandale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #12 Del Skrevet 6. april 2011 Hun viste jo samme oppførsel da hardangersaken pågikk og regjeringsmedlemmene kranglet for åpent kamera, eller via media, på en skikkelig uaskeptabel måte. Sånn kan man bare ikke oppføre seg. Regner nesten med man snart får høre at hun har (p)sykemeldt seg. Hun har ingenting i politikken å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #13 Del Skrevet 6. april 2011 æææhhh... Det går et innslag på tv nå.. Jeg syns nå det høres ut som om hun er på gråten, jeg da. Stemmen holdt på å briste flere ganger... Virkelig ondskapsfull, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #14 Del Skrevet 6. april 2011 Ikke ond, bare psykisk ute og kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #15 Del Skrevet 6. april 2011 Hvis det er for vanskelig å være i regjering bør de kutte ut og heller være i opposisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #16 Del Skrevet 6. april 2011 Ja,tror heller hun trenger en tur på psyk. avdeling, hun er helt sikkert utbrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #17 Del Skrevet 6. april 2011 Ondskap? Hvilken beskyttet boble lever du i, HI? Hun var jo på gråten i hele intervjuet, hun var sikkert sliten og skuffet, og så får hun kritikk av en velger som ikke vet noe om hva som har blitt sagt eller gjort? Alle vet jo at en enkelt SP-leder ikke bestemmer noe som helst i regjeringen, hva skulle hun gjort? Trukket partiet fra regjering pga denne saken? Da har de ikke mulighet til å påvirke videre framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #18 Del Skrevet 6. april 2011 Ondskap i øynene? Hun sto og gråt, så vidt jeg kunne se, med kjempedårlig samvittighet for hele fylket. Du er åpenbart ikke særlig god til å avlese menneskelige signaler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #19 Del Skrevet 6. april 2011 For noe tøv. Hun har en helt naturlig reaksjon i en vanskelig situasjon. De sterkeste er de som vedkjenner seg både sine følsomme sider og sine hardere sider, og forsøker å akseptere og balansere disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #20 Del Skrevet 6. april 2011 Psykisk ute å kjøre?! Hjelpes. Snakk om uvitenhet om menneskelige følelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #21 Del Skrevet 6. april 2011 Hvis skuffelse kan kalles en psykisk lidelse, så... Vi satt to stk her hjemme og så på, og avgjorde med en gang at hun var sterkt berørt av situasjonen, og hadde tårer i øynene. Hun er tross alt SP-dame, og mener sikkert at alt hun gjør i politikken er for å få bærekraftige distrikter og utkanter i Norge. Men man lykkes jo ikke i alle målene man har. Da kan jeg forstå at hun sipper litt når noe skjærer seg og velgerne svarer med å møte opp for å ta henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #22 Del Skrevet 6. april 2011 Er det skandale å være lei seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #23 Del Skrevet 7. april 2011 Eg har null sympati til denne saka for det er eg som må lide over sjukehus saka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #24 Del Skrevet 7. april 2011 Hun ble jo anngrepet så hvorfor skal hun ikke få lov å svare? Jeg synes det er kjempe trist at fødeplasser blir stengt. Men det gir da ikke denne damen rett til å angripe en politiker på denne måten. Flott at hun sa i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #25 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg synes damen som stilte henne til veggs var rimelig frekk. Hun vet da godt at sp har kjempet alt de kunne for denne saken, men ikke klart å få flertall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå