Gå til innhold

NAVARSETE. Hjelpes for en ondskap

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er du absolutt ingen menneskekjenner... Jeg er absolutt ikke senterpartivelger, men i øynene hennes så jeg en dame som har kjempet for Nordfjoreids sak, men tapt. Det er "desverre" demokrati, og en demokratisk avgjørelse er tatt.

Annonse

Jeg syns det virket som om hun virkelig har sloss for å beholde fødeavd. men tapt og at hun personlig syntes det var skikkelig ille. At hun var like frustrert og lei seg som de som "angrep" henne.

Jeg syns synd på henne for at hun ikke håndterte det bedre enn hun gjorde. Hun var jo på gråten.

Hun viste jo samme oppførsel da hardangersaken pågikk og regjeringsmedlemmene kranglet for åpent kamera, eller via media, på en skikkelig uaskeptabel måte. Sånn kan man bare ikke oppføre seg. Regner nesten med man snart får høre at hun har (p)sykemeldt seg. Hun har ingenting i politikken å gjøre.

Annonse

Ondskap? Hvilken beskyttet boble lever du i, HI?

Hun var jo på gråten i hele intervjuet, hun var sikkert sliten og skuffet, og så får hun kritikk av en velger som ikke vet noe om hva som har blitt sagt eller gjort? Alle vet jo at en enkelt SP-leder ikke bestemmer noe som helst i regjeringen, hva skulle hun gjort? Trukket partiet fra regjering pga denne saken? Da har de ikke mulighet til å påvirke videre framover.

Hvis skuffelse kan kalles en psykisk lidelse, så...

Vi satt to stk her hjemme og så på, og avgjorde med en gang at hun var sterkt berørt av situasjonen, og hadde tårer i øynene.

Hun er tross alt SP-dame, og mener sikkert at alt hun gjør i politikken er for å få bærekraftige distrikter og utkanter i Norge. Men man lykkes jo ikke i alle målene man har. Da kan jeg forstå at hun sipper litt når noe skjærer seg og velgerne svarer med å møte opp for å ta henne.

Hun ble jo anngrepet så hvorfor skal hun ikke få lov å svare? Jeg synes det er kjempe trist at fødeplasser blir stengt.

Men det gir da ikke denne damen rett til å angripe en politiker på denne måten.

Flott at hun sa i mot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...