Gå til innhold

Når slutter man å sove på magen??


alvevinge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen sover faktisk på magen hele svangerskapet. Selv begynner jeg å ligge mer og mer på sida, eller støtter mer med kneet.. Er 19 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det MÅ jo være ubehagelig å sove på magen hele veien..??? Er i mitt tredje svangerskap og har gått over til siden og ryggen rundt uke 18...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang måtte jeg over på sida allerede ved uke 18. Nå er jeg i uke 24 og sover fortsatt på "magen", dvs med en pute mellom knærne og litt over på sida, men mer på magen enn sist gang. Men rett på magen går ikke, da sparker babyen som et uvær og det blir alt for mye press på magen. Må nok mer og mer over på sida nå, men har vært deilig å kunne ligge sånn såpass lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet på magen ut svangerskapet med de 2 første, og sover fremdeles på magen med nr3 nå i uke 21. Digg å sove på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter litt opp med kneet, og da går det aldeles superdupert å sove på magen enn så lenge.. Er i uke 26 nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men førstemann måtte jeg over på siden rundt uke 18-19... mens med andremann sov jeg på magen til rundt uke 28-29.... Magen lå rett og slett annerledes =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg å er glad i å sove på magen å gleder meg til jeg kan det igjen..

men sluttet å sove på magen med engang jeg fant ut jeg var gravid, klarte det bare ikke.. nå som magen er stor er det uaktuelt for føler jeg ikke får puste riktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...