Gå til innhold

inkasso

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du ikke er gift med vedkommende, har du ingen juridisk rett til å snoke i andres økonomi.

Hvorfor skal du sjekke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å sjekke noe, men vet noen er truende til å prøve å sjekke opp om jeg har for og svekke meg mest mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det går ikke utenom å bryte norsk lov på en på en eller annen måte. Høres ut som om det er noen som herser med deg...? Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i en barnefordelingsak og da bruker bf alt han kan bruke. og siden han ikke har noe "på" meg som tilsir at jeg ikke skal ha hovedomsorgen så må han gå for alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Regnet nesten med det. Et råd; slapp av. Selv om det er vanskelig. Også la all kommunikasjon mellom dere gå per mail en liten stund. Da har du dokumentasjon på alt og du slipper krangel. Ikke la han vippe deg av pinnen. Og kjenner du at det er i ferd med å skje; pust dypt ned i magen og øv deg på åsi "jaha, jasså, sier du det?, du, det må jeg nesten tenke litt på".

Har du advokat? Hvis ikke, skaff det om du syns du trenger. Ellers er advokatene på eksperthjelp.no innmari kjekke om du lurer på noe.

Om han driver og leter i din økonomi osv, så går han over streken. Og bare la han gå litt over streken. Husk også at det som er sagt kan ikke taes tilbake. Hold tilbake så mye du bare kan om deg selv. Og vær konfliktsky.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfliktsky er jeg. Tar på meg englevingene mine vær gang jeg snakker med bf. Og kjenner jeg at jeg blir sint sier jeg bare at vi får prates senere eller at dette gidder jeg ikke å krangle om. Vi har komt så langt i prosessen at vi skal til med rettsforbredende møte. Har lest veldig mye om barnefordelings saker så vet hva jeg bør og ikke bør gjøre.

Men er så lei av at han leter etter feil med meg som han kan bruke. Han ser ingenting positiv med meg, jeg som har stilt opp 100% for barnet i 6år og prøvd å tilrettelegge for best mulig samvær med bf. Har prøvd ALT. 50/50 samvær funket ikke. Så nå går han for foreldre retten fordi jeg ikke ville gå med på 50/50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...