Gå til innhold

Tørr ikke ta en test:O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er enda usikker, skulle hatt mens for en stund siden, det eneste som kom var litt blod (nesten som mens men ikke like mye) fylte ikke engang ett bind:O så gikk det over så var det 3 dager med litt brunt utflod (bare littegrann)

er enda dårlig og sliten..

tegn:

1: enda ømme pupper

2: trøtt

3: murring/ stikking nede i magen

4: halsbrann (sikkelig)

5: uren hud (og jeg som ikke har hatt en kvise i mitt liv)

6: sulten (men har ikke lyst på noe)

Det er det eneste, men tørr ikke teste:( er redd!!!

noen som har opplevd dette?

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det litt sånn akkurat nå! 'tror' på en måte at jeg er gravid fordi jeg har så mange tegn på det, men tester negativt. har ikke noe ordentlig svar til deg, men det blir spennende å se hvordan det går med oss begge :) I mitt forrige svangerskap hadde jeg blødninger rundt menstid i begynnelsen, så det er absolutt mulig å være gravid selv om en blør litt!

krysser fingre for oss begge :)

Skrevet

ja håper så veldig at eg skal bli gravid eller er gravid:D men som sagt tørr ikke teste, det får gå som det går...enten er eg eller så er eg ikke! Håper på at eg er;P

krysser fingrene for deg å:D <3

Skrevet

Men hvordan skal du finne ut om du er gravid om du ikke tester? Skal du vente til magen vokser, for da kan det hende du må vente lenge ;-) Eller til du føder, men da er du kanskje ikke lenger i tvil *he he he*

Neida! Bare tuller med deg ;-)

Ta en test! Er det ikke greit å bare finne det ut først som sist da?

Skrevet

hehehe;P nei nei kommer til å ta en test men tror eg vil vente noen uker med det:P tørr bare ikke teste enda:P da er det like greit å bare vente litt:D den som venter på noe godt venter ikke forgjeves...uhm eller noe sånt....tror eg da :) har jo veldig lyst å ta en test allerede i morgen:D

men tror det er best å vente...

det som er probleme er at eg hadde EL, så kom de dagene rett for Tanta skulle komme...Å da skjedde det litt rare ting, hadde blødning 2 (eller 3) dager før TR (skrives det sånn?) som varet i 1 og en halv dag, blødde myyyyye mindre en ved TR, også var det ferdig også 3 dager med brunt utflod:O og litt blod-.- når eg var ferdig med fikk eg (flaut å si det) Sopp:O (driiiit flau) så nå det her siste dagene har det blitt mer snodig... Har noe som ligner menssmerter....og myyyyye luft i magen....hehe ;P

har fått flere tegn:

Mens lignende smerter

luft i magen

løs å hard mage (om en ann)

vondt i hode

dett var dett:P

Skrevet

skal ta en test i morgen:D klarer ikke vente lenger nå:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...