Gå til innhold

Vi har visst bruk for en 7 seter! Noen anbefalinger?


ღLykkelig  mღmmღ til to:)

Anbefalte innlegg

Fant ut denne uken at jeg er gravid med nr 2:D Har en sønn på 16 mnd fra før. samboer har to barn fra tidligere forhold, så vi er nødt til å ha en bil hvor vi får plass til alle 6:) (Så sant alt går bra med graviditeten.)

 

Vi har en passat 2007 modell vi kjører nå. Ingen planer om å selge denne. Trenger bare en plan før jeg presenterer graviditeten for far her.. hehe... regner med han blir mest opptatt av plass og penger først;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!

Hvilken prisklasse tenker du på da?

Har brukt utolig mye tid i det siste på bil sider, tester og div. Er selv på jakt etter en 7 seter.

Trodde jeg hadde funnet drømmebilen, Toyota Previa, men har skjønt at vi må styre unna den. Er visstnok mye motorhavari med den pga en eller annen feil.

Liker at det er skyvedører, men ikke så mange 7 setere har det uten at det blir "kassebil". Lurer på at vi lander på en Mazda 5. eller en Suzuki XL7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de største 7 seterene er visstnok Ford S-Max... Har kikka litt på denne selv, for vi trenger en 7 seter på sikt... Har også vurdert Grandis (men den er vanskelig å få tak i brukt)

 

Touran er veldig liten til å være 7 seter....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tillegg til de over, kan jeg slenge inn et forslag på Chrysler =)

Vi (mamma og pappa) gikk til innkjøp av en Grand Voager da søskenflokken gikk fra 3 til 4. Det er en bil med GOD sitteplass, og fremdeles kan barnevogna stå oppslått baki, helt uten problemer, og like vel er det litt plass til overs =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har samme behov og landet på en Ford Galaxy (litt større plass en Ford gmax som er nevnt her, noe lengere samt høyere takhøyde på 3 seterad slik at voksne faktisk kan sitte der på lengere turer også). Superfornøyd så langt :)

 

Er den eneste bilen der vi har fått plass til 4 barn (der to skal sitte bakovervendt, sammtidig som vi vil ha plass til bena til de voksne som sitter fremme og to av barn er store) og barnevogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peogeut 5008! Den har vi, og den har veldig mange praktiske løsninger! En stor og romslig 7 seter.

 

Alle seter kan legges ned og justeres separat! Det gjør at hvis du kun trenger 6 seter, har du mye mere bagasjeplass.

 

Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...