Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Vi har to barn og jeg er gravid,vi har hatt det tøft en god stund og han har fått nok..jeg har bedt på mine knær om at han skal komme hjem men han tør ikke fordi han er redd det skal bli som før.Han går nå til psykolog og sier at han må bli seg selv igjen.Har sagt vi kan søke hjelp sammen men det er ikke aktuelt nå.Han sier at det godt kan hende han vil tilbake etterhvert men akkurat nå så vil han ikke. Jeg skal ta over rekkehuset her og lånet går i orden neste uke,må kjøpe han ut og føler at når jeg har gjort det så er det ingen vei tilbake,da 100000kr av dem er fra mormoren min og da kan jeg ikke bare ta han tilbake. Har sagt dette til han og han sier at han skjønner det og at det kanskje det blir han som gråter og vil ha meg tilbake etterhvert. Han vil gjerne at vi kan møtes innimellom og ha det hyggelig og ha sex for han føler at hver gang han ser meg så vil han bare kose og ta på meg,han sier han savner meg men at han ikke har noe valg akkurat nå. Jeg vurderer å spørre han om vi sakl gå til terapi sammen for å prøve å finne tilbake til hverandre etterhvert og snakke ut om alt så kanskje etterhvert kan vi bli sammen igjen men jobbe for forholdet før vi går så langt,eller bør jeg bare la det ligge? Hva ville dere gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå