Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 ..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Det hadde vært rart om han plutselig skulle treffe en x for han har ikke hatt kontakt med de siden vi ble sammen. Men dersom han hadde hatt et barn fra før med en x så hadde det vært kjempeflott om de var venner og hadde en fin tone seg i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 For oss hadde det vert uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 Hadde ikke gjort meg noe, men hadde reagert hvis venner til stadighet invterte på sosiale sammenkomster og jeg ble holdt utenfor (slik tilfellet var i det opprinnelige innlegget) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #5 Del Skrevet 6. april 2011 Uaktuelt! Hadde det vært barn innvolvert ok så lenge det har med det å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #6 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg syns det er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #7 Del Skrevet 6. april 2011 Helt ok. Jeg finner ofte på ting med mine exer, både med og uten samboere og barn. Han er ofte sammen med sine venner, deriblandt noen exer, og det plager meg ikke. Jeg er noen ganger med og jeg har blitt venninne med to av dem. Og akkurat nå er han ute og tar en pils med en av mine exer:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #8 Del Skrevet 6. april 2011 Helt uaktuellt utenom ting som direkte angår felles barn. Det er rett og slett helt unaturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #9 Del Skrevet 6. april 2011 Ikke F, med mindre det har noe med ungene å gjøre. Obilgatorisk bhg eller skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #10 Del Skrevet 6. april 2011 Unaturlig? Hvorfor det? Man kan da fint være venner med mennesker man har ting til felles med selv om man har sett hverandre naken. Jeg er god venn med flere av mine exer og det er verken unaturlig eller rart. Vi er venner og venner er bra å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå