myboylollypop Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 og hvor mye gir man til barnet mot luftsmerter? og kjøpes på apotek eller helsekost?
Junifrue Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Amme-te inneholder fenikkel,men også andre ting. Jeg har pleid å gi jenta mi ca. 2 ml fenikkelte før hvert måltid. Kjøpte på helsekost
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Aha er det til mini man gir det? trodde jeg skulle drikke det selv jeg så det går over i melken... hehe men da kan jeg gi mini litt også da
kinaputten Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 heisann, jeg bor i spania og her nede anbefaler de å gi babyer opp til 2 mnd 50 ml fennikel te opptil tre ganger pr dag mot luftsmerter. Babyer fra 2 mnd og oppover kan få 100 ml pr gang. I norge er det mere 2-3-4 ml som gjelder før hver mating. Jeg ga først noen ml pr gang, men det hjalp ikke, så da ga vi han 50 ml på ettermiddagen, typisk rett før det tidspunktet hvor han pleide å bli urolig og det hjalp kjempemye Så for oss gjorde et pr ml her og der ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå