Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 http://www.bobowozki.com.pl/images/paps/1123kolor_PP%20Blue.jpg SAS ødela min 2010 modell Emmaljunga Scooter i fargen: Silver check. Jeg fikk vege meg ny vogn og for en oppgradering det ble! All kred til udugelige SAS-ansatte )))) Så hva synes dere??? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Helt vanlig vogn som er litt for blå for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 Fiin vogn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 Kjempestilig. Liker at man tørr å ha annen farge enn svart, som alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #5 Del Skrevet 6. april 2011 Kul vogn. Vet du for 3 år siden var SAS ute med 2.1mill i erstatning for ødelagte vogner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå