Gå til innhold

samboeren min forlot meg for 3mnd siden og jeg er desperat,ville dere drøftet dette med han?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har to barn og jeg er gravid,vi har hatt det tøft en god stund og han har fått nok..jeg har bedt på mine knær om at han skal komme hjem men han tør ikke fordi han er redd det skal bli som før.Han går nå til psykolog og sier at han må bli seg selv igjen.Har sagt vi kan søke hjelp sammen men det er ikke aktuelt nå.Han sier at det godt kan hende han vil tilbake etterhvert men akkurat nå så vil han ikke.

 

Jeg skal ta over rekkehuset her og lånet går i orden neste uke,må kjøpe han ut og føler at når jeg har gjort det så er det ingen vei tilbake,da 100000kr av dem er fra mormoren min og da kan jeg ikke bare ta han tilbake.

 

Har sagt dette til han og han sier at han skjønner det og at det kanskje det blir han som gråter og vil ha meg tilbake etterhvert.

 

Han vil gjerne at vi kan møtes innimellom og ha det hyggelig og ha sex for han føler at hver gang han ser meg så vil han bare kose og ta på meg,han sier han savner meg men at han ikke har noe valg akkurat nå.

 

 

 

 

Jeg vurderer å spørre han om vi sakl gå til terapi sammen for å prøve å finne tilbake til hverandre etterhvert og snakke ut om alt så kanskje etterhvert kan vi bli sammen igjen men jobbe for forholdet før vi går så langt,eller bør jeg bare la det ligge?

 

Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du svarer jo på ditt eget spm lenger opp i innlegget: "Har sagt vi kan søke hjelp sammen men det er ikke aktuelt nå".

 

Jeg ville IKKE hatt sex med ham, i alle fall. Høres ut som en mann som vil ha både pose og sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søke hjelp som kjærester vil han ikke fordi han ikke vil inn i dette forholdet som det er nå,men om vi går til hjelp og heller har en lang pause for å prøve å se om det er noe håp var det jeg mente..

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det føles som endeøig når du kjøper han ut, men 100 000 bør ikke være til hinder for noe som helst. Vil ikke være noe problem at forkudd på arv vil kunne være særeie om dere i framtida en gang skulle finne tilbake til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine öyne er han ikke en mann. Aa gaa fra kona si gravid med tredje barnet og i tillegg finne paa aa si at han gjerne vil at dere skal ha sex...!!!

 

Han vil ha null ansvar og hverdag og önsker seg masse flöte og sex! Grow up dust ville naa jeg ha sagt! Finn deg selv et ekte mannfolk som ikke tusler rundt med halen mellom beina og ikke vil gaa i parterapi naar dere har tre barn sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pengene er faktisk forskudd på arv til mamma men som jeg får låne av mamma på en måte litt innvikla.Tusen takk for svar trenger alt av råd jeg kan få..Jeg vil jo gjøre alt for at det skal fungere men kommer ingen vei med han nå.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett opp ryggen jente, nekt å ha sex med han og innstill deg på et liv uten han. Det kommer til å bli hardt, men slik ting er så kan du ikke bruke ressurser på å tenke og håpe på at alt skal ordne seg. Om ting bedrer seg i framtida, så får dere ta det som det kommer, men han er ikke villig til å samarbeide nå, så det er ikke noe annet du kan gjøre nå enn å planlegge framtida uten han. Stakkars dust, tenk på hva han sløser bort...

 

Lykke til med framtida og med den nye babyen. Ting ser svart ut nå, men det kommer til å endre seg og bedre tider venter - garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fint svar 20.49, skjønner hva du mener men det er ikke lett og bare la han gå når vi venter nr 3.

Kommer jo ingen vei uansett så får vel prøve å komme meg på beina og tenke annerledes.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han tid. Ønsker han å komme tilbake til deg gjør han det.

Men ikke slipp han til i senga! Veldig viktig, for hvis han får sex, tid til å gjøre hva han vil når han vil osv, hvorfor skal han da gå tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, dette klarer du! Ta deg en pustepause, unn deg noe fint, ei frihelg, en bytur med ei venninne eller litt luksus (frisør, spa, manikyr), kan kanskje hjelpe på å få tankene inn i et annet spor?

 

Hilsen 20:49 og 20:37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt mange innlegg om denne situasjonen, og jeg synes det er vanskelig å gi deg et godt svar når alt er så ullent. Du sier bare at du har vært sjalu og at han "må bli seg selv igjen"....hva er det da? Kan du ikke gi noen eksempler på hva som har skjedd mellom dere som er så forferdelig at han ikke er seg selv nå? Og hva er det du har gjort som gjør at du er så sjalu at han ikke kan leve sammen med deg? For akkurat nå sitter jeg med en følelse av at jeg ikke aner hva jeg skal råde deg til, for enten virker det som om kjæresten din skal være glad han kom seg unna, eller så virker det som han er en egoistisk merkelig dust som må "finne seg selv igjen"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glad jeg har dere her inne:)

skulle gjerne unnet meg litt sånn men har ikke penger han etterlot meg felles regninger som strøm,kommunale avgifter osv på over 20000kr.Ellers skulle jeg virkelig tatt meg aromaterapi da jeg sliter med sterk hodepine hver eneste dag.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...