vilde + 1 ? Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Hei.. synes det er så spennende det dere gjør og håper du vil se på meg:) to stykker har allerede sett på meg, men moro å se hvor like datoer dere får i fht fødsel:) jeg har termin 30.04 og lurer på om du ser når hu kommer?? ser du kanskje hvor stor hu er? supert om du har ork og tid:) takk:)
Athina' Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Hmmmm 27 kom inn til meg, og dæven jeg ble svimmel nå plutselig, lett i hodet som når man reiser seg for fort - sliter du med lavt blodtrykk eller diabetes ellerno? Igjen 27 kom inn meeeen kan være 7 også altså, så 1 uke over eller 3 dager før.... 3400-3700 får jeg opp og 49 cm. Mer spesifikk får jeg ikke til å bli for nå ble jeg skikkelig svimmel og kvalm her... dette uggent hehe Ta dette med en stor klype salt siden kroppen slo seg vrang her :-) Lykke til :-)
vilde + 1 ? Skrevet 6. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2011 hehe.. nei, men er selv svimmel nå.. og har vært myye svimmel de siste dagene...men alt er som det skal:)åå takk da håper jeg på 27, hakke mye lyst til å gå over, er utolmodig:) hehe.. tusen takk for svar;
Athina' Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Da er det svimmelheten din jeg plukker opp, og uff så trasig du må ha det - for det er jo som å gå på fylla uten all moroa jo hehe Alle er utålmodig særlig på slutten, og det eneste som er sikkert er at den lille er sjefen og han kommer når han kommer :-) Jeg har selv gått over og det er så kjipt og dagene så uendelig lange, så jeg håper du får vondt den 27 :-) Klem
vilde + 1 ? Skrevet 6. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2011 ja er ikke noe moro:) hehe.. ja er nok normalt å være utolmodig.. ja vi får virkelig satse på det:) må si jeg GLEDER meg til å få vondt for en gangs skyld:) igjen takk for svar:)
-mtp- Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 får opp uke 38 kommer hun.. men ikke sikker på dato.. rundt en 49-50 cm og 3500-3800 g.. fikk opp samme svimmelhet som Athina så tydeligvis har du slitt med dette den siste tiden masse lykke til med fødsel
vilde + 1 ? Skrevet 6. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2011 åå takk for svar:) da får vi se om en av dere har rett:) jeg skal gi tilbakemelding jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå